RSS

Νέες Εκδόσεις

ΤΡΙΑΝΤΑΡΗΔΕΣ ΣΕ ΚΡΙΣΗ

Γεωργούλη, Μαρία
Όλοι τους αιώνιοι, ονειροπόλοι έφηβοι που γερνούν πρόωρα μέσα στην κρίση και προδίδονται από τις ίδιες τους τις φιλοδοξίες. Δεν είναι όμως έτοιμοι να παραδώσουν τα όπλα, ούτε να εγκαταλείψουν τα όνειρά τους.

Όλοι τους αιώνιοι, ονειροπόλοι έφηβοι που γερνούν πρόωρα μέσα στην κρίση και προδίδονται από τις ίδιες τους τις φιλοδοξίες. Δεν είναι όμως έτοιμοι να παραδώσουν τα όπλα, ούτε να εγκαταλείψουν τα όνειρά τους.

Θα καταφέρουν άραγε να νικήσουν τους δαίμονές τους και να απεγκλωβιστούν από μια πραγματικότητα που τους έχει ισοπεδώσει;

Πού μπορώ να το βρω;

Ο Κος ΤΑΔΕ

Μάνος, Δημήτρης

ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ· ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑ;

Aupetitgendre, Jean-François
Φιλοσοφική παραβολή, πολιτική μυθοπλασία ή προαίσθημα ως προς τα μελλούμενα; Το έργο του Ζαν-Φρανσουά Οπετιζάντρ είναι ένα δοκίμιο, μια σαφέστατη άσκηση επί του μέλλοντός μας, έξω από τετελεσμένες τρέχουσες ιδεολογίες και στερεότυπα, κυρίως οικονομικά, όπως εκείνα που για την ώρα μας διαφεντεύουν...

Κι αν εν μέσω γενικευμένης κρίσης το χρηματοπιστωτικό σύστημα γινόταν πλέον μη διαχειρίσιμο, σε τέτοιο βαθμό ώστε το χρήμα να χάσει ολοκληρωτικά τη λειτουργία του; Τι θα γινόταν; Ο κόσμος μας ο ίδιος, θα καταστρεφόταν δίχως τους... ναούς του χρήματος;

Στη μυθοπλασία του Ζαν-Φρανσουά Οπετιζάντρ, μια παγκόσμια κατάσταση υπερπληθωρισμού υποχρεώνει τις κοινωνίες να επιβιώσουν πλέον δίχως μετρητά και μετρημένα, ευρώ, γιεν ή δολάρια. Το παζλ συντίθεται στην πολυκατοικία μιας επαρχιακής γαλλικής πόλης, αίφνης έπειτα από τη χρηματοπιστωτική κατάρρευση. Εκεί κατοικούν ένας συμβολαιογράφος, ένας ξυλουργός, μια δασκάλα, ένας επαγγελματίας απατεώνας, ένας αστυνομικός διευθυντής κι άλλοι ένοικοι. Ο καθένας τους βιώνει την κρίση με τον τρόπο του, ως δράμα ή ως μεγάλη ευκαιρία, με φόβο ή με ελπίδα.

Φιλοσοφική παραβολή, πολιτική μυθοπλασία ή προαίσθημα ως προς τα μελλούμενα; Το έργο του Ζαν-Φρανσουά Οπετιζάντρ είναι ένα δοκίμιο, μια σαφέστατη άσκηση επί του μέλλοντός μας, έξω από τετελεσμένες τρέχουσες ιδεολογίες και στερεότυπα, κυρίως οικονομικά, όπως εκείνα που για την ώρα μας διαφεντεύουν...

Διαθέσιμο στα βιβλιοπωλεία από 26 Μαΐου

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ + ΗΘΙΚΗ / ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Χαζίρογλου, Λεωνίδας
Οι περισσότερες προσεγγίσεις (αν όχι όλες) φαίνονται εκ πρώτης όψεως ελκυστικές και πολλά υποσχόμενες. Ενδελεχής μελέτη τους, ωστόσο, τις καθιστά δυσλειτουργικές στην υλοποίηση και εφαρμογή τους, καθώς τα πλεονεκτήματα της μιας συνιστούν μειονεκτήματα της άλλης.

Ο Λεωνίδας Χαζίρογλου, ψυχολόγος στο δημόσιο σύστημα υγείας και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Ηθική, ιχνηλατεί με το παρόν βιβλίο τη δυνατότητα μιας βιώσιμης και πρακτικά εφαρμόσιμης θεωρίας περί της ηθικής υπόστασης των μη ανθρώπινων έμβιων όντων - ένα ζήτημα δύσκολο και ελάχιστα καλυμμένο στην ελληνική βιβλιογραφία.

Όπως τονίζει, οι περισσότερες έως τώρα προσεγγίσεις (αν όχι όλες) φαίνονται εκ πρώτης όψεως ελκυστικές και πολλά υποσχόμενες. Ενδελεχής μελέτη τους, ωστόσο, τις καθιστά δυσλειτουργικές στην υλοποίηση και εφαρμογή τους, καθώς τα πλεονεκτήματα της μιας συνιστούν μειονεκτήματα της άλλης.

Το γεγονός ότι δεν μπορούμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα λογικά, δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι πρέπει να μένουμε άπραγοι. Πρέπει να διαλέξουμε, έχοντας επίγνωση ότι διαλέγουμε τρόπον τινά αυθαίρετα, δηλαδή όχι καθολικά και ούτε απολύτως ορθολογικά. Διότι το ζήτημα, τελικά, δεν είναι εάν τα ζώα έχουν ηθικά δικαιώματα, καθώς τα ίδια δεν μπορούν να προχωρήσουν στην άσκηση των δικαιωμάτων αυτών. Το ερώτημα που τίθεται, είναι εάν ο κοινωνικός άνθρωπος είναι διατεθειμένος να εφαρμόσει τις όποιες ηθικές υποχρεώσεις υπάρχουν απέναντί τους.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΠΟ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ

ΜΕΡΟΣ Α: Βασικές έννοιες και ορισμοί. Ιστορική αναδρομή

Α.1: Ηθική και περιβαλλοντική ηθική

1. Ορισμός της ηθικής

2. Η περιβαλλοντική ηθική

Α.2: Σύντομη ιστορική αναδρομή

1. Η σκέψη στην ελληνική αρχαιότητα

2. Στοιχεία από την Παλαιά Διαθήκη

3. Μεσαίωνας και Νεότεροι Χρόνοι

4. Σύγχρονοι θεωρητικοί υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων

5. Ηθική υπόσταση και εγγενής (απόλυτη) αξία

6. Ηθική υπόσταση και χρηστική (εργαλειακή) αξία

7. Ο άνθρωπος ως ηθικό υποκείμενο

8. Η φυσιοκρατική πλάνη

 

ΜΕΡΟΣ Β: Θεωρητικές προσεγγίσεις. Eπεξήγηση και κριτική των θεωριών

Β.1: Η θεωρία του ωφελιμισμού και η ευημερία των ζώων

1. Οι απαρχές του ωφελιμισμού

2. Ευαισθησία και ηθική υπόσταση

3. Ίση θεώρηση συμφερόντων στις ευαίσθητες υπάρξεις

4. Τα ζώα ως μέσο σίτισης των ανθρώπων

5. Σπισισμός ή ρατσισμός των ειδών

6. Ηθικός ορισμός του προσώπου

7. Η έννοια του βιολογικού έναντι του ηθικού ορισμού του ανθρώπου· οριακές περιπτώσεις

8. Η ηθική υπόσταση των «ευαίσθητων» όντων & των «προσώπων»

Β.2: Η θεωρία της δεοντολογίας για τα δικαιώματα των ζώων

1. Ορισμός

2. Η θεωρία του Tom Regan· ο φορέας ζωής

3. Η θεωρία της διασφάλισης συμφερόντων του Taylor

Β.3: Περί της ηθικής υπόστασης ζώων και ανθρώπων

1. Θεωρία της ευλάβειας για τη ζωή

2. Θεωρία συμβολαίου

3. Θεωρία του κοινωνικού δεσμού

4. Ρατσισμός των ειδών ή ανθρώπινος σωβινισμός

5. Θεωρία της κοινωνικής σταθερότητας

6. Θεωρία της φυλογενετικής ιεραρχίας

 

ΜΕΡΟΣ Γ: Περιφερειακά θέματα με κεντρικό ρόλο

Γ.1: Ψυχική κατάσταση των μη ανθρώπινων έμβιων όντων

1. Προϋποθέσεις ψυχικής ζωής

2. Αντίληψη της απειλής

3. Βιώνουν πόνο και οδύνη τα μη ανθρώπινα έμβια όντα;

4. Τα έμβια όντα μπροστά στον θάνατο

Γ.2: Βιολογικές και πολιτισμικές παράμετροι σε σχέση με τα ζώα συντροφιάς

1. Το φαινόμενο των ουσιών τύπου ωκυτοκίνης

2. Το φαινόμενο του καρνισμού

3. Το φαινόμενο του ανθρωπομορφισμού

4. Είναι τα δικαιώματα των ζώων απόρροια της περιγραφής των προηγούμενων τριών φαινομένων;

 

ΜΕΡΟΣ Δ: Συνοψίζοντας τα συμπεράσματα. Επίλογος.

1. Ο προφανής προβληματισμός

2. Άνθρωπος, το ευφυέστερο ζώο

3. Τελικά, υπάρχει βιώσιμη και πρακτικά εφαρμόσιμη θεωρία περί της ηθικής υπόστασης των μη ανθρώπινων έμβιων όντων;

 

ΜΕΡΟΣ Ε: Παραρτήματα. Βιβλιογραφία & Αρθρογραφία

Παρ. Ι: Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων

Παρ. IΙ: Η ιστορία του πρώτου σκύλου σε τροχιά γύρω από τη Γη

Βιβλιογραφία - Αρθρογραφία

THE SOUND OF TOWN

Καραναστάσης, Νικόλας
Διαβάζω την ταμπέλα· δωρεάν ασύρματο δίκτυο. Οι άνθρωποι κολλημένοι πάνω από τα κινητά τους, κανείς δεν κοιτάζει τον άλλο στα μάτια. Ούτε ένα χαμόγελο, μια καλημέρα. Μόνο ο χαρακτηριστικός ήχος, όταν τα δάχτυλα ακουμπούν την οθόνη αφής. Κάπου διάβασα ότι εάν ο Θεός θυμώσει, μπορεί να καταστρέψει το σύμπαν σε ένα λεπτό. Τελικά δεν είναι δύσκολο, τραβά απλά το καλώδιο! Επόμενη στάση Κατεχάκη, πάλι έχασα τον σταθμό διαβάζοντας τα mail μου.

«Διαβάζω την ταμπέλα· δωρεάν ασύρματο δίκτυο. Οι άνθρωποι κολλημένοι πάνω από τα κινητά τους, κανείς δεν κοιτάζει τον άλλο στα μάτια. Ούτε ένα χαμόγελο, μια καλημέρα. Μόνο ο χαρακτηριστικός ήχος, όταν τα δάχτυλα ακουμπούν την οθόνη αφής.

Κάπου διάβασα ότι εάν ο Θεός θυμώσει, μπορεί να καταστρέψει το σύμπαν σε ένα λεπτό. Τελικά δεν είναι δύσκολο, τραβά απλά το καλώδιο! Επόμενη στάση Κατεχάκη, πάλι έχασα τον σταθμό διαβάζοντας τα mail μου.»

Είκοσι τρεις μικρές ιστορίες του Νικόλα Καραναστάση από την καρδιά της Αθήνας, με τη συνοδεία των φθαρμένων εικόνων της Σόνιας Πουλή.

Πού μπορώ να το βρω;

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΨΥΧΗΣ (2008-2013)

Συνοδινού, Ευγενία
Ποιήματα - διαδρομές ψυχής, αναπαραστατικά της αντιφατικότητας της ανθρώπινης κατάστασης.

Ποιήματα - διαδρομές ψυχής, αναπαραστατικά της αντιφατικότητας της ανθρώπινης κατάστασης.

Από τη μία η συναίσθηση της μοναξιάς και της φθαρτής μας φύσης, από την άλλη η ανάγκη για επικοινωνία και έκφραση, για σπάσιμο των ορίων του εγώ. Για φυγή στο επέκεινα του ονείρου, του μοιράσματος, της αγάπης. Αυτοσυντήρηση και αυταπάρνηση, θλίψη και χαρά, ματαιότητα και σκοπός, χορεύουν στην περιδίνηση ενός ανηλεούς σύμπαντος, όπου προτείνεται σαν επιλογή η αγάπη που δίνει νόημα στο χάος, κι ας υπόκειται κι αυτή στις αντιφάσεις της ίδιας μας της ύπαρξης.

 

Πού μπορώ να το βρω;

CAFE LATINO - EL PUERTO

Μποσκοΐτης, Αντώνης,Μαυρουδής, Νότης
Ήταν τέλη Μαρτίου του 2017, όταν ζήτησα από τον Νότη Μαυρουδή να συναντηθούμε για μία συνέντευξη. Ανταποκρίθηκε με προθυμία. Κι αν μοιραία αναφερθήκαμε στη συναυλία- δραστηριότητα που είχε εκείνο τον καιρό, στην κουβέντα μας χώρεσαν και πολλά άλλα θέματα που άπτονταν μιας ευρύτερης φιλοσοφίας του περί ζωής και τέχνης. Η συνέντευξη αναρτήθηκε στο προσωπικό μου ιστολόγιο «Άσματα και Μιάσματα» στις 28 Μαρτίου του 2017 και πιστεύω πως αξίζει τώρα, με αφορμή το Café Latino, να συμπεριληφθεί στην παρούσα έκδοση.

Ήταν τέλη Μαρτίου του 2017, όταν ζήτησα από τον Νότη Μαυρουδή να συναντηθούμε για μία συνέντευξη. Ανταποκρίθηκε με προθυμία. Κι αν μοιραία αναφερθήκαμε στη συναυλία- δραστηριότητα που είχε εκείνο τον καιρό, στην κουβέντα μας χώρεσαν και πολλά άλλα θέματα που άπτονταν μιας ευρύτερης φιλοσοφίας του περί ζωής και τέχνης. Η συνέντευξη αναρτήθηκε στο προσωπικό μου ιστολόγιο «Άσματα και Μιάσματα» στις 28 Μαρτίου του 2017 και πιστεύω πως αξίζει τώρα, με αφορμή το Café Latino, να συμπεριληφθεί στην παρούσα έκδοση.

Το Café Latino - El Puerto σηματοδοτεί την επιστροφή του Νότη Μαυρουδή στις διασκευές κομματιών για δύο κλασικές κιθάρες από κοινού με τον κιθαριστή Γιώργο Τοσικιάν, τον νεότερο συνάδελφο και στενό του συνεργάτη στις συναυλίες των τελευταίων χρόνων. Δεκατρία Canciones y danzas populares de América Latina y España, λαϊκά τραγούδια και χοροί από τη Λατινική Αμερική και την Ισπανία, δηλαδή από την πλούσια μουσική παράδοση της Βολιβίας, του Μεξικού, της Κούβας, της Αργεντινής, της Βραζιλίας, της Βενεζουέλας και της Ισπανίας, στα οποία ο Μαυρουδής και ο Τοσικιάν επεμβαίνουν με τα ιδιαίτερα κιθαριστικά ηχοχρώματα και τα ηχητικά επινοήματά τους.

Συνθέσεις ανώνυμων δημιουργών, χαμένων στα βάθη του χρόνου, που τώρα γίνονται η πρώτη ύλη για την αναζήτηση νέων χρωμάτων, τοπίων, αλλά και του παντοτινού μουσικού ήθους που αναδύεται από την κλασική κιθάρα. Ανάμεσά τους και δύο πανέμορφα τραγούδια των Μεξικανών Ramón Ayala και Agustín Lara που σφραγίζει εκ νέου με την ερμηνεία της η Μόρφω Τσαϊρέλη, επίσης σταθερή συνεργάτιδα στις συναυλίες του Μαυρουδή τα τελευταία χρόνια.

Αντώνης Μποσκοΐτης

 

Πού μπορώ να το βρω;

ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

Συμεωνίδης, Γιάννης
Ο «κάτι περισσότερο από συγγραφέας» Πέτρος Αργυρίου είχε κατακτήσει τα πάντα: δόξα, χρήματα, ερωτικές συντρόφους, χιλιάδες θαυμαστές. Πάνω απ’ όλα, είχε κατακτήσει την απλόχερη εύνοια του επικεφαλής του ολοκληρωτικού Καθεστώτος – και τη σύζυγό του. Στην απέλπιδα προσπάθειά του να αποκρύψει τον δεσμό, το βράδυ της ολοκληρωτικής αποθέωσής του, θα ψελλίσει ένα αστείο για τη δημοκρατία που θα αποδειχτεί η μοναδική αντιστασιακή πράξη της ζωής του. Θα καταφέρει ο συγγραφέας να ξεφύγει από την οργή του Τραπεζιτάρχη, αλλά και των επαναστατικών ομάδων που αγωνίζονται για την ανατροπή του;

Ο «κάτι περισσότερο από συγγραφέας» Πέτρος Αργυρίου είχε κατακτήσει τα πάντα: δόξα, χρήματα, ερωτικές συντρόφους, χιλιάδες θαυμαστές. Πάνω απ’ όλα, είχε κατακτήσει την απλόχερη εύνοια του επικεφαλής του ολοκληρωτικού Καθεστώτος – και τη σύζυγό του.

Στην απέλπιδα προσπάθειά του να αποκρύψει τον δεσμό το βράδυ της ολοκληρωτικής αποθέωσής του, θα ψελλίσει ένα αστείο για τη δημοκρατία που θα αποδειχτεί η μοναδική αντιστασιακή πράξη της ζωής του. Θα καταφέρει ο συγγραφέας να ξεφύγει από την οργή του Τραπεζιτάρχη, αλλά και των επαναστατικών ομάδων που αγωνίζονται για την ανατροπή του;

Ο Γιάννης Συμεωνίδης μας προσφέρει ένα συναρπαστικό χρονικό των πολιτικών εξελίξεων στην Ελλάδα των επόμενων δεκαετιών, οι οποίες δεν είναι τόσο μακριά όσο φαίνονται.

Πού μπορώ να το βρω;

Κριτικές

Γιάννης Τριάντης, Δικτατορία: Διαρκές ψυχαναλυτικό κέντημα

 

Βασίλης Καλαμαράς, Η δικτατορία της ιδεολογίας

NEKRASSOV

Σαρτρ, Ζαν Πολ
Στον Νεκρασόφ, ο Σαρτρ αντλεί έμπνευση και θεματικά στοιχεία από την κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα της εποχής του, προκειμένου να συνθέσει μία πολιτική σάτιρα που ενέχει γόνιμο σκηνικό χιούμορ και απηχεί μια διαχρονική επικαιρότητα. Η τεχνική του θεάτρου εν θεάτρω αποτελεί το βασικό δραματουργικό εργαλείο που χρησιμοποιείται, διαμορφώνοντας παραστατικά όλη τη διάρκεια των πράξεων και των εικόνων του έργου.

Ο Νεκρασόφ είναι μια φαρσο-σάτιρα, όπως ο ίδιος ο Sartre αναφέρει σε συνέντευξή του, που αναπαράγει τη δομή της κοινωνίας. Με το έργο αυτό απομυθοποιείται το άσπιλο πρόσωπο μιας συγκεκριμένης μερίδας του Τύπου, αλλά και των ισχυρών εκπροσώπων της εξουσίας κάθε κοινωνίας. Ο Sartre είχε την πρόθεση να προσεγγίσει το είδος της κωμωδίας έτσι όπως την οραματίστηκε και την καθιέρωσε ο Αριστοφάνης, γι’ αυτόν τον λόγο το κείμενο εμπεριέχει κωμικά στοιχεία.

Στον Νεκρασόφ, ο φιλόσοφος-δραματουργός αντλεί έμπνευση και θεματικά στοιχεία από την κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα της εποχής του, προκειμένου να συνθέσει μία πολιτική σάτιρα που ενέχει γόνιμο σκηνικό χιούμορ και απηχεί μια διαχρονική επικαιρότητα. Η τεχνική του θεάτρου εν θεάτρω αποτελεί το βασικό δραματουργικό εργαλείο που χρησιμοποιείται, διαμορφώνοντας παραστατικά όλη τη διάρκεια των πράξεων και των εικόνων του έργου.

Τα δυσδιάκριτα όρια ανάμεσα στην αλήθεια που συχνά υποκρύπτεται και στο ψέμα που μπορεί ακόμα και να προσδιορίσει μία φαινομενική πραγματικότητα με την εναλλαγή των ταυτοτήτων και των ρόλων, πλάθουν το σκηνικό για μία θεατρική παρτίδα με πολλούς και απρόβλεπτους παίκτες...

 

Πού μπορώ να το βρω;

PEACE TALK

Λαμπρινίδη, Χριστιάνα
Το θεατρικό έργο Peace Talk είναι πρόβα συμφιλίωσης, είναι η συμφιλίωση που έγινε πράξη. Είναι ένας τρόπος της Ελλάδας να εξασφαλίζει τη δημοκρατία όταν οι γυναίκες στα σύνορα λένε την αλήθεια. Είναι το δικαίωμα στη σύγκρουση που γίνεται δημιουργική διαδικασία για ειρήνη ανάμεσα στο εγώ και στο συνυπάρχω.

Το θεατρικό έργο Peace Talk είναι πρόβα συμφιλίωσης, είναι η συμφιλίωση που έγινε πράξη. Είναι ένας τρόπος της Ελλάδας να εξασφαλίζει τη δημοκρατία όταν οι γυναίκες στα σύνορα λένε την αλήθεια. Είναι το δικαίωμα στη σύγκρουση που γίνεται δημιουργική διαδικασία για ειρήνη ανάμεσα στο εγώ και στο συνυπάρχω.

 

Πού μπορώ να το βρω;

NOIR ROAD STORIES 2 / 20 ΝΕΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ

Συλλογικό
Τα είκοσι διακριθέντα διηγήματα του 2ου Διαγωνισμού Αστυνομικού Διηγήματος των εκδ. Άπαρσις, σε συνεργασία με την ΕΛΣΑΛ.

Τα είκοσι διακριθέντα διηγήματα του 2ου Διαγωνισμού Αστυνομικού Διηγήματος των εκδ. Άπαρσις, σε συνεργασία με την Ελληνική Λέσχη Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας.

Περιέχει τα διηγήματα:

Ηλιοτρόπια - Μαίρη Μαργαρίτη

Γάτα και ποντίκι - Μαρία Νιτσοτόλη

Δισδιάστατες μαρτυρίες - Πολυτίμη Λινάρδου

Το έγκλημα της διπλανής πόρτας - Ξενοφών Φύτρος

Σόνια - Χριστίνα Σπηλιοπούλου

Αχέροντας - Κωνσταντίνα Χαρβάτη

Σερμπερίν - Λευτέρης Μπούρος

Παράπλευρες απώλειες - Ελένη Βούλγαρη

Επίκληση στη Μούσα - Γιώργος Μπαλαούρας

Τραπέζι στο κεφάλι - Ευτυχία Κοσμαδοπούλου

Χαμένο κορίτσι - Γεωργία Αγγελοπούλου

Κυκλωμένο 27 - Παναγιώτα Δημοπούλου

Έγκλημα στη Νάξο - Μανόλης Κατεινάς

Ροζντά - Κώστας Στοφόρος

Το ζάρι του χρόνου - Ευαγγελία Παπανίκου

Μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη - Ηρώ Σκάρου

Μέχρι ο θάνατος - Ισίδωρος Μαυρογεώργης

Backwards - Λένα Κικίδου

Ο ξένος λαθρέμπορος - Χρύσα Βασιλείου

Επικίνδυνα παιχνίδια - Ανδρέας Αντωνάτος

 

Πού μπορώ να το βρω;