RSS

Νέες Εκδόσεις

Ερωτικόν, Το θεριό, 10 Ποιήματα

Τούμπα, Έφη
Η Έφη Τούμπα στο τρίπτυχο αυτό βιβλίο επικεντρώνει τη γραφή της στον άνθρωπο και τις δυσκολίες της ζωής. Η ηρωιδα στο Ερωτικό παλεύει με τους δικούς της δαίμονες, κοιμίζοντας την αλήθεια. Στο Θεριό ο μονόλογος του καρκινοπαθή γίνεται ενσυναίσθηση, επίγνωση, ανάγκη. Το βιβλίο κλείνει με 10, χαρακτηριστικά του ύφους της, ποιήματα.

Η Έφη Τούμπα στο τρίπτυχο αυτό βιβλίο
επικεντρώνει τη γραφή της στον άνθρωπο
και τις δυσκολίες της ζωής.
Η ηρωιδα στο Ερωτικό παλεύει με τους δικούς της δαίμονες,
κοιμίζοντας την αλήθεια.
Στο Θεριό ο μονόλογος του καρκινοπαθή
γίνεται ενσυναίσθηση, επίγνωση, ανάγκη.
Το βιβλίο κλείνει με 10, χαρακτηριστικά του ύφους της, ποιήματα.

Μια συν-έκδοση των εκδόσεων Άπαρσις και
της ομάδας ΘΕΑΜΑ (Θέατρο Ατόμων με Αναπηρία)

  

Πού μπορώ να το βρω;

Ορατόριο των Χριστουγέννων

Οικονόμου Δ., Αθανάσιος
Το θαύμα των Χριστουγέννων συντελείται μέσα σε καθεστώς πανδημίας. Με αφορμή την επίσκεψη τριών διακεκριμένων ξένων, ο Γέροντας Φιλήμων βρίσκει την ευκαιρία να μιλήσει για μεγάλες μυστηριακές αλήθειες, ενώ παράλληλα δέχεται πειρασμούς και αυστηρή ορθολογική κριτική. Όλα ξεπερνιούνται μέσα σε κλίμα συναγάπησης και ευχαριστιακής εξύμνησης του νεογέννητου Χριστού και της Περιβολάρισσας του Όρους, που δεν παραλείπει να κάνει την παρουσία της αισθητή...

Το θαύμα των Χριστουγέννων συντελείται μέσα σε καθεστώς πανδημίας.
Με αφορμή την επίσκεψη τριών διακεκριμένων ξένων, ο Γέροντας Φιλήμων βρίσκει την ευκαιρία να μιλήσει για μεγάλες μυστηριακές αλήθειες, ενώ παράλληλα δέχεται πειρασμούς και αυστηρή ορθολογική κριτική.
Όλα ξεπερνιούνται μέσα σε κλίμα συναγάπησης και ευχαριστιακής εξύμνησης του νεογέννητου Χριστού και της Περιβολάρισσας του Όρους, που δεν παραλείπει να κάνει την παρουσία της αισθητή... 

Πού μπορώ να το βρω;

Η οικογένεια, Μια σχολική χριστουγεννιάτικη γιορτή, Άγονες εποχές

Μάρκου, Αγγελική
Τα έργα Η οικογένεια, Μια σχολική χριστουγεννιάτικη γιορτή και Άγονες εποχές, συγκροτούν τη θεατρική τριλογία, που περιλαμβάνεται στο βιβλίο αυτό, το δεύτερο της σειράς Ελληνικά Θεατρικά Κείμενα των εκδόσεων Άπαρσις. Τρία μικρά θεατρικά έργα σαν κραυγές αγωνίας για την υπογονιμότητα, την υποβάθμιση της ζωής, την απώλεια της γλώσσας και την μουσειοποίηση της ζωντανής μας παράδοσης.

Τα έργα Η οικογένεια, Μια σχολική χριστουγεννιάτικη γιορτή και Άγονες εποχές, συγκροτούν τη θεατρική τριλογία, που περιλαμβάνεται στο βιβλίο αυτό, το δεύτερο της σειράς Ελληνικά Θεατρικά Κείμενα των εκδόσεων Άπαρσις.
Τρία μικρά θεατρικά έργα σαν κραυγές αγωνίας για την υπογονιμότητα, την υποβάθμιση της ζωής, την απώλεια της γλώσσας και την μουσειοποίηση της ζωντανής μας παράδοσης.

 

Πού μπορώ να το βρω;

Τρύπιο βαρέλι, Μη πυροβολείς τα σπουργίτια, Δολοφονία

Πελεγρίνης, Θεοδόσης
Τα έργα Τρύπιο βαρέλι, Μην πυροβολείς τα σπουργίτια και Δολοφονία, τα οποία συγκροτούν τη θεατρική τριλογία, που περιλαμβάνεται στο βιβλίο αυτό, το πρώτο της σειράς Ελληνικά Θεατρικά Κείμενα των εκδόσεων Άπαρσις, χαρακτηρίζονται από έντονη εσωτερική δράση, όπου κυριαρχούν η πλήξη, η ματαιότητα και το αδιέξοδο της ζωής. Πρωταγωνιστές της θεατρικής αυτής τριλογίας είναι ο Λάκης και ο Μάκης, των οποίων η ταυτότητα και η μεταξύ τους σχέση παραμένουν επιμελώς άδηλες έτσι ώστε, όπως σημειώνει ο συγγραφέας, «να κυκλοφορούν αδέσμευτοι μπροστά μας προκαλώντας μας με τις επινοήσεις των, τη δράση τους και τα παθήματά τους».

Τα έργα Τρύπιο βαρέλι, Μην πυροβολείς τα σπουργίτια και Δολοφονίατα οποία συγκροτούν τη θεατρική τριλογία, που περιλαμβάνεται στο βιβλίο αυτό, το πρώτο της σειράς Ελληνικά Θεατρικά Κείμενα των εκδόσεων Άπαρσις, χαρακτηρίζονται από έντονη εσωτερική δράση, όπου κυριαρχούν η πλήξη, η ματαιότητα και το αδιέξοδο της ζωής. Πρωταγωνιστές της θεατρικής αυτής τριλογίας είναι ο Λάκης και ο Μάκης, των οποίων η ταυτότητα και η μεταξύ τους σχέση παραμένουν επιμελώς άδηλες έτσι ώστε, όπως σημειώνει ο συγγραφέας, «να κυκλοφορούν αδέσμευτοι μπροστά μας προκαλώντας μας με τις επινοήσεις των, τη δράση τους και τα παθήματά τους».

 

Πού μπορώ να το βρω;

ΚΑΡΑΝΤΙ ΞΗΡΑΣ

Μαρκοπούλου, Δήμητρα
Η καραντίνα των στεριανών είναι κάτι αντίστοιχο με το καραντί των θαλασσινών, μια διασάλευση της τάξης, που είναι ικανή να τους μπατάρει. Τριάντα μικροδιηγήματα μπαλατζάρουν μεταξύ εγκλει- σμού και κανονικότητας, εκεί που το κανονικό και το μη κανονικό συγχέονται αξεδιάλυτα. Εκεί που ο ιός του ανεκπλήρωτου έρωτα και της μοναξιάς και η επιδημία της αδιαφορίας, του φόβου και της προκατάληψης, απο- δεικνύονται πιο ισχυροί από κάθε κορονοϊό.

Η καραντίνα των στεριανών είναι κάτι αντίστοιχο με το
καραντί των θαλασσινών, μια διασάλευση της τάξης, που
είναι ικανή να τους μπατάρει.
Τριάντα μικροδιηγήματα μπαλατζάρουν μεταξύ εγκλει-
σμού και κανονικότητας, εκεί που το κανονικό και το μη
κανονικό συγχέονται αξεδιάλυτα. Εκεί που ο ιός του
ανεκπλήρωτου έρωτα και της μοναξιάς και η επιδημία
της αδιαφορίας, του φόβου και της προκατάληψης, απο-
δεικνύονται πιο ισχυροί από κάθε κορονοϊό.

Κριτική της Αγγελίνας Παπαθανασίου στους "Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών" 

Συνέντευξη της Δήμητρας Μαρκοπούλου στους "Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών"

Κριτική του Αθανάσιου Οικονόμου

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΑΠΝΕΥΣΤΙ

Σπηλιωτοπούλου, Μαρίνα
Θα φτάσει η μέρα, που τα δυο σου χέρια θα βαραίνουν πιο πολύ από λέξεις ειπωμένες στις σελίδες κάποιου βιβλίου. Κι αν ήρθε αυτή η μέρα: “τότε να ξέρεις θα σημαίνει ότι πέθανα” Ίσως, λοιπόν, αναρωτηθείς την επακριβή προέλευση και κατα- γωγή του έργου. Για το εν λόγω, μάθε, πως γεννήθηκε για την ποίηση και την ζωή και τον έρωτα. Μητέρα του η απουσία, το κυοφορούσε αιωνίως ξερνώντας τα πιο απόκρυφα, τα πιο ανο- μολόγητα φωνήεντα και οδοντικά σύμφωνα. Κι απ’ τα σπλάχνα της, το τράβηξες εσύ, κι εμείς και κάποιος τυχαίος, αμφισβητώ- ντας την υπόσταση της δημιουργίας. Διότι, κύριοι, δική μας κόρη είναι η ποίηση, ταπεινή και οδυνηρή, όσο η ωδίνη εκείνου του τοκετού. Όσο η ωδίνη των λέξεων, που δεν βαστιούνται πια από τρύπια χέρια και αξιοπρέπειες. Θα την επανακαταλάβουμε από πάσαν μάνα απουσία, μη φοβάστε. Και θα ΄ναι η μέρα που θα πω με μιαν ανάσα, ακόμη κι αν αυτή κοπεί: “[...] θέλω να ξεριζώσω όλο το δέρμα που έχεις αγγίξει, να στύψω τα πνευμόνια μου μπας και ανασάνουν μόνο για μένα” “Έτσι, για να μην νομίζεις ότι πέθανα.”

Θα φτάσει η μέρα, που τα δυο σου χέρια θα βαραίνουν πιο
πολύ από λέξεις ειπωμένες στις σελίδες κάποιου βιβλίου.
Κι αν ήρθε αυτή η μέρα:
                “τότε να ξέρεις θα σημαίνει ότι πέθανα”

Ίσως, λοιπόν, αναρωτηθείς την επακριβή προέλευση και κατα-
γωγή του έργου. Για το εν λόγω, μάθε, πως γεννήθηκε για την
ποίηση και την ζωή και τον έρωτα. Μητέρα του η απουσία, το
κυοφορούσε αιωνίως ξερνώντας τα πιο απόκρυφα, τα πιο ανο-
μολόγητα φωνήεντα και οδοντικά σύμφωνα. Κι απ’ τα σπλάχνα
της, το τράβηξες εσύ, κι εμείς και κάποιος τυχαίος, αμφισβητώ-
ντας την υπόσταση της δημιουργίας.

Διότι, κύριοι, δική μας κόρη είναι η ποίηση, ταπεινή και οδυνηρή,
όσο η ωδίνη εκείνου του τοκετού. Όσο η ωδίνη των λέξεων, που
δεν βαστιούνται πια από τρύπια χέρια και αξιοπρέπειες.

Θα την επανακαταλάβουμε από πάσαν μάνα απουσία,
μη φοβάστε.

Και θα ΄ναι η μέρα που θα πω με μιαν ανάσα,
ακόμη κι αν αυτή κοπεί:

“[...] θέλω να ξεριζώσω όλο το δέρμα που έχεις αγγίξει,
να στύψω τα πνευμόνια μου μπας και ανασάνουν
μόνο για μένα”
“Έτσι, για να μην νομίζεις ότι πέθανα.”

 

Συνέντευξη της Μαρίνας Σπηλιωτοπούλου στο "Beauty Days with a Book"

 

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Αποστόλου, Μαρία
Η σκληρή πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα που ζούμε όλοι μας σήμερα, οδήγησε το μολύβι μου στη θεραπευτική διεργασία της ποίησης. Ο θυμός, η απόγνωση, η οδύνη αλλά και η ανυπόκριτη αισιοδοξία για το μέλλον προκάλεσαν τη γέννηση, της δικής μου Ανυπότακτης Ιστορίας. Αυτή η πρώτη μου ποιητική απόπειρα θα ήθελα να βρεί μια θέση στην καρδιά σας και να συναντήσει τις δικές σας ανυπότακτες ιστορίες Εκεί που η υπομονή συναντά την οργή και ντρέπεται Θα ξανάρθουμε για να κηρύξουμε την πιο ανυπότακτη ιστορία του κόσμου. Μ.Α

Η σκληρή πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα που
ζούμε όλοι μας σήμερα, οδήγησε το μολύβι μου στη
θεραπευτική διεργασία της ποίησης.
Ο θυμός, η απόγνωση, η οδύνη αλλά και η ανυπόκριτη
αισιοδοξία για το μέλλον προκάλεσαν τη γέννηση, της
δικής μου Ανυπότακτης Ιστορίας.
Αυτή η πρώτη μου ποιητική απόπειρα θα ήθελα να βρεί
μια θέση στην καρδιά σας και να συναντήσει τις δικές σας
ανυπότακτες ιστορίες

Εκεί που η υπομονή
συναντά την οργή και ντρέπεται
Θα ξανάρθουμε
για να κηρύξουμε
την πιο ανυπότακτη ιστορία του κόσμου.

Μ.Α

- "Μια ανυπότακτη ιστορία στα χρόνια της πανδημίας" - Παρουσίαση/κριτική του βιβλίου στο THE TOC.GR

Κριτική της Μάγδας Παπαδημητρίου-Σαμοθράκης

Κριτική παρουσίαση της Μαρίας Κ. Παλαμίτη - Φιλόλογος Τομέας Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών ΑΠΘ

Συνέντευξη της Μαρίας Αποστόλου στο Κανάλι Ένα 90,4

Συνέντευξη της Μαρίας Αποστόλου στο Κόκκινο 105,5 FM

 

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΠΟΡΕΙΑ ΑΕΙΠΕΛΑΓΗ

Καρούσης, Δημήτρης
[...]Ο ποιητής αναθάλλει και ουσιώνεται στην αναζήτηση, στη μνήμη και βασικά στο πλούσιο συναίσθημα που επενδύει στο ποιητικό του έργο. Κοινωνικό πρόσωπο, με τις αξιώσεις που η ζωή πραγματεύεται, δικαιώνοντας, την ανθρώπινη πο­ρεία του και την ενεργό παρουσία του στα δρώμενα.
[...]Ο ποιητής αναθάλλει και ουσιώνεται στην αναζήτηση, στη μνήμη και βασικά στο πλούσιο συναίσθημα που επενδύει στο ποιητικό του έργο. Κοινωνικό πρόσωπο, με τις αξιώσεις που η ζωή πραγματεύεται, δικαιώνοντας, την ανθρώπινη πο­ρεία του και την ενεργό παρουσία του στα δρώμενα.

Κώστας Καρούσος
Πρόεδρος Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών

Η ποιητική συλλογή του Δημήτρη Καρούση «Πο­ρεία αειπέλαγη» απαρτίζεται από δύο ενότητες. Η πρώτη, «Των καραβιών φαντάσματα», διαπερνάται από μια θαλασσινή πνοή. Ποιήματα με τα χρώματα του αφρού και του κύματος, με την αύρα των κα­ραβιών και των ανέμων, με την περιπέτεια και τις λέξεις των ναυτικών, αλλά όχι μόνον αυτό [...]
Στην ενότητα «Επίγραφη υπογραφή», με τον αι­ρετικής γραμματικής τίτλο, κυριαρχεί το ερωτικό στοιχείο. Η αγάπη του ποιητή για τη γυναίκα, η τρυφερότητα, αλλά και ο πόνος κι η λαβωματιά δεσπόζουν και καθοδηγούν την ποιητική γραφίδα. Είναι ο απολογισμός των γυναικών και των ερώτων.[...]
Γιούλη Χρονοπούλου, Δρ. Φιλολογίας
 
Έργα του Κώστα Ευαγγελάτου κοσμούν το βιβλίο.
Ο Κώστας Ευαγγελάτος είναι ζωγράφος, εικαστικός performer και θεωρητικός της σύγχρονης τέχνης.
 
 
ΕΡΓΑ ΤΟΥ IΔΙΟΥ
Τραγούδια της Καλντέρας
και του Πιτθέα, 2016.
Ποίηση
(εκδόσεις Σκαραβαίος)
Ενδοσκοπικά
των Φωτοτρόπων, 2018.
Ποίηση
(εκδόσεις Σκαραβαίος)
 
 

Πού μπορώ να το βρω;

 

 

ΞΑΦΝΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ - ΒΙΒΛΙΟ+CD

Μαυρουδής, Νότης
Δεκατρία τραγούδια σε σύνθεση Νότη Μαυρουδή. Έξι σπουδαίοι ερμηνευτές ενώνουν τις φωνές τους με δώδεκα νέους στιχουργούς, από το τμήμα στιχοποίησης του Κώστα Φασουλά ( Μικρό Πολυτεχνείο) και γίνονται οι ΞΑΦΝΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.
Δεκατρία τραγούδια σε σύνθεση Νότη Μαυρουδή. Έξι σπουδαίοι ερμηνευτές ενώνουν τις φωνές τους με δώδεκα νέους στιχουργούς, από το τμήμα στιχοποίησης του Κώστα Φασουλά ( Μικρό Πολυτεχνείο) και γίνονται οι ΞΑΦΝΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

ΞΑΦΝΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ-ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ

1-ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ (ΕΡΩΤΙΚΟ) - Δήμητρα Κουντουριώτη
(με τον Δώρο Δημοσθένους)
2-ΜΑΝΤΟΝΑ - Ιωάννα Κολλινιάτη
(με την Μόρφω Τσαϊρέλη)
3-ΤΟ ΦΙΔΙ - Κέλλυ Αλεφάντου
(με τον Γεράσιμο Ανδρεάτο)
4- Η ΡΙΖΑ - Ειρήνη Παπαδοπούλου
(με τον Ηλία Λιούγκο)
5-ΣΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΗΝ ΑΡΕΝΑ - Παναγιώτης Στράκαρης
(με τον Βασίλη Λέκκα)
6-ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΟ ΡΙΖΙΚΟ - Λυσάνδρα Αναστασοπούλου
(με την Ειρήνη Τουμπάκη)
7-ΛΙΓΟ ΜΠΛΕ - Νάνσυ Φωτοπούλου
(με την Μόρφω Τσαϊρέλη)
8-ΠΑΡΑΦΟΡΑ - Μιχάλης Δήμας
(με τον Ηλία Λιούγκο)
9-ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ - Ανδρομάχη Δαμαλά
(με τον Γεράσιμο Ανδρεάτο)
10-ΔΕΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ - Βίβιαν Ματσούκα
(με την Ειρήνη Τουμπάκη)
11-ΣΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΤΗ ΜΕΣΗ - Παναγιώτης Στράκαρης
(με τον Βασίλη Λέκκα)
12-ΣΒΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ - Αντιγόνη Κολοβέντζου 
(με την Μόρφω Τσαϊρέλη)
13- ΛΙΠΟΤΑΚΤΗΣ - Νίκη Ρουσοπούλου-Παππά
(με τον Ηλία Λιούγκο)

Συντελεστές

-Στιχουργοί (με αλφαβητική σειρά επωνύμου):
(Αλεφάντου Κέλλυ, Αναστασοπούλου Λυσάνδρα, Δαμαλά Ανδρομάχη, Δήμας Μιχάλης, Κολλινιάτη Ιωάννα, Κολοβέντζου Αντιγόνη, Κουντουριώτη Δήμητρα, Ματσούκα Βίβιαν, Παπαδοπούλου Ειρήνη, Ρουσοπούλου-Παππά Νίκη, Στράκαρης Παναγιώτης, Φωτοπούλου Νάνσυ)

-Τραγουδούν (με αλφαβητική σειρά επωνύμου):
-Γεράσιμος Ανδρεάτος
-Δώρος Δημοσθένους
-Βασίλης Λέκκας
-Ηλίας Λιούγκος
-Ειρήνη Τουμπάκη
-Μόρφω Τσαϊρέλη

-Διεύθυνση Χορωδίας: Αλεξάνδρα Μητσοπούλου
-Η Χορωδία αποτελείται από τους (με αλφαβητική σειρά επωνύμου):
-Αθηνά Αλυγιζάκη
-Νίκος Βαρβαρέσος
-Βασιλική Καρρά
-Ελένη Καραστεφανή
-Ανδριάνα Λιαδή
-Γεωργία Λιαδή
-Αλεξάνδρα Μητσοπούλου
-Δημήτρης Παπακυριαζής
-Σοφία Σαμούρη
-Κορνηλία Σπίγγου
-Αλέξανδρος Σταυρόπουλος

-Έπαιξαν οι μουσικοί: (με αλφαβητική σειρά επωνύμου):
-Ηλεκτρικό μπάσο: Νάσος Αντωνίου
-Κιθάρες:
-Κλασική: Νότης Μαυρουδής
-Ηλεκτρικές-ακουστικές-Μπαγλαμάς-Μπαλαλάϊκα-Μπουζούκι: Κώστας Παρίσσης.
-Τύμπανα: Μανώλης Τόμπρος
-Ακορντεόν: Ντίνος Χατζηιορδάνου.)

-Ενορχήστρωση/Remix-master: Κώστας Παρίσσης
-Οι ηχογραφήσεις και οι επεξεργασίες έγιναν στο studio Praxis
(Νέα Σμύρνη), μέσα στους πρώτους μήνες του 2020

Σχεδιασμός: Γεωργία Αλεβιζάκη
Επιμέλεια έκδοσης: Κατερίνα Θανοπούλου
Τεχνική επιμέλεια: Ernesto N. Bauman
Φωτογραφίες: Σοφία Μοιραράκη


Παραγωγή: Nότης Μαυρουδής- Κώστας Φασουλάς- Εκδόσεις Άπαρσις
 
 
 
 
 
 
 

Πού μπορώ να το βρω;

 

 

ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ

Μάρκου, Αγγελική
Σε μιάν εποχή αναγκαστικής μοναξιάς που η επαφή με τον άλλον έχει πολύ μεγάλο κόστος ή είναι ανέφικτη στην καθημερινή πράξη, η μεταβίβαση βαρύτερων ψυχικών φορτίων, μέσω της γραφής, έχει αποδειχθεί πολύ ιαματική. Γράφουμε και ταυτόχρονα διαβάζουμε για να θεραπευτούμε! Το βιβλίο σαν σώμα, είναι ο πλέον χειροπιαστός τόπος κατάθεσης όλης της άυλης οδύνης της ανθρώπινης ύπαρξης. Η ανάγνωσή του, την κατάλληλη στιγμή, μπορεί να θεραπεύσει τον αναγνώστη, ενεργοποιώντας μια ξεχασμένη ιδιότητα του ανθρώπου που ονομάζεται συμπάθεια. Στο Γλωσσικό Αντάρτικο, πέρα από τις δύο συγκρουόμενες κοσμοθεωρίες ανταμώνουν - μέσα στην ελαφρότητα και την ελευθερία που εμπεριέχει ο λαϊκός - λόγος ο Bakhtin, ο Άλκης Αλκαίος, ο Chomsky, ο Barthes, αλλά και χαρακτήρες του κουκλοθέατρου, ένας γλωσσολόγος που φλερτάρει, ένα παπάκι και τα συνθήματα των καταστασιακών…
 Σε μιάν εποχή αναγκαστικής μοναξιάς που η επαφή με τον άλλον έχει πολύ μεγάλο κόστος ή είναι ανέφικτη στην καθημερινή πράξη, η μεταβίβαση βαρύτερων ψυχικών φορτίων, μέσω της γραφής, έχει αποδειχθεί πολύ ιαματική. Γράφουμε και ταυτόχρονα διαβάζουμε για να θεραπευτούμε!
Το βιβλίο σαν σώμα, είναι ο πλέον χειροπιαστός τόπος κατάθεσης όλης της άυλης οδύνης της ανθρώπινης ύπαρξης. Η ανάγνωσή του, την κατάλληλη στιγμή, μπορεί να θεραπεύσει τον αναγνώστη, ενεργοποιώντας μια ξεχασμένη ιδιότητα του ανθρώπου που ονομάζεται συμπάθεια.
 
 

Πού μπορώ να το βρω;