RSS

Νέες Εκδόσεις

ΒΑΝΙΛΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Τούτση, Ειρήνη
Ο Βίνσεντ είναι ένας γοητευτικός άντρας, καλλιεργημένος και γνωστός εισαγωγέας αποικιακών προιόντων. Απολαμβάνει την εργένικη ζωή του, έως ότου συναντάει τη Βαλέρια, μια όμορφη και έξυπνη επιχειρηματία, που διατηρεί σοκολατερί στον κεντρικό πεζόδρομο Stroget της Κοπεγχάγης. Ανάμεσα τους δημιουργείται μια θυελλώδης σχέση, γεμάτη έντονο ερωτικό πάθος και αχαλίνωτες σεξουαλικές φαντασιώσεις. Δεν θα αργήσουν να παντρευτούν και να αποκτήσουν τρία παιδιά . Όμως, η ευτυχισμένη ζωή του ζευγαριού ανατρέπεται, καθώς η ρουτίνα της καθημερινότητας τους οδηγεί σε διαζύγιο. Η απιστία πλέον αποτελεί μονόδρομο και για τους δυο. Ένα ρομαντικό μυθιστόρημα μιας άλλης εποχής, με γλυκόπικρη γεύση από bitter Σοκολάτα και επίγευση αρωματικής Βανίλιας. Μοιρασμένο μεταξύ Δανίας και Σιγκαπούρης, γεμάτο απρόοπτα, ίντριγκες, και αποκαλύψεις.

Ο  Βίνσεντ είναι ένας γοητευτικός άντρας, καλλιεργημένος και γνωστός εισαγωγέας αποικιακών προιόντων.  Απολαμβάνει την εργένικη ζωή του, έως ότου  συναντάει τη Βαλέρια, μια όμορφη και έξυπνη επιχειρηματία, που διατηρεί σοκολατερί στον κεντρικό πεζόδρομο Stroget της Κοπεγχάγης. Ανάμεσα τους δημιουργείται μια θυελλώδης σχέση, γεμάτη έντονο ερωτικό πάθος και αχαλίνωτες σεξουαλικές φαντασιώσεις.

Δεν θα αργήσουν να παντρευτούν και να αποκτήσουν τρία παιδιά . Όμως, η ευτυχισμένη ζωή του ζευγαριού ανατρέπεται, καθώς η ρουτίνα της καθημερινότητας τους οδηγεί σε διαζύγιο.  Η απιστία πλέον αποτελεί μονόδρομο και για τους δυο. Ένα ρομαντικό  μυθιστόρημα μιας άλλης εποχής, με γλυκόπικρη γεύση από bitter Σοκολάτα και επίγευση αρωματικής Βανίλιας. Μοιρασμένο μεταξύ Δανίας και Σιγκαπούρης, γεμάτο απρόοπτα, ίντριγκες, και αποκαλύψεις.

 

 Πού μπορώ να το βρω;

 

ΤΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ (4/4/20-3/5/20)

Συλλογικό έργο
4 Απριλίου- 3 Μαΐου 2020 Οι ζωές όλων μας μπήκαν «αναγκαστικά» σε έναν αυτοεγκλεισμό, σε μία διαφορετικότητα, με τις σκέψεις της απομόνωσης, εστιασμένες στο φόβο, να έχουν δημιουργήσει ένα πλανώμενο φάντασμα στο σήμερα και στο αύριό μας. Πρωτόγνωρα για μας συναισθήματα, πρωτόγνωρες για όλους μας καταστάσεις. Μια ομάδα ατόμων , με επίκεντρο τις εκδόσεις Άπαρσις, βρήκε σε εκείνη την περίοδο κοινό βηματισμό. Η οικογένειά μας, οι εκδόσεις Άπαρσις δεν αρκούνται, μόνο, στην έκδοση ενός βιβλίου αλλά προσπαθούν να εντάσσονται στα κοινωνικά και πολιτισμικά δρώμενα της κάθε περιόδου και να αναλαμβάνουν, αρκετές φορές, δράσεις. Οι σκέψεις αυτές έγιναν καμβάς για το τι θα μπορούσε να γίνει κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Οι ιδέες ενώθηκαν και βρήκαν έκφραση στο πρώτο διήγημα εγκλεισμού του Βασίλη Καλαμαρά με τίτλο «Οι αλεπούδες με κομμένη ουρά» , συντέθηκαν δε από κοινού με τον Γιώργο Ευσταθίου, σε μια προσπάθεια αναζήτησης του αποτελεσματικότερου τρόπου έκφρασης, οργάνωσης και υλοποίησης, ξεκινώντας έτσι το ταξίδι μας στον κόσμο των διηγημάτων του εγκλεισμού. Τα διηγήματα και τα αφηγήματα αυτά έχουν την βασική ιδιαιτερότητα του πραγματικού χρόνου. Στάλθηκαν, δημοσιεύτηκαν και αλληλεπίδρασαν μέσα στις μέρες της καραντίνας, από ανθρώπους ποικίλων ενδιαφερόντων. Ο συλλογικός αυτός τόμος των εκδόσεων Άπαρσις γεννήθηκε, ενηλικιώθηκε και ωρίμασε την περίοδο του εγκλεισμού, καταγράφοντας μία πρωτόγνωρη για όλους μας κατάσταση. Κατερίνα Θανοπούλου Συντονισμός έργου - Επιμέλεια έκδοσης (Από τον πρόλογο του βιβλίου)

Κάπως έτσι οι «κανονικότητες» ή οι «μη» δημιουργούν 120 ματιές για τον εγκλεισμό

Ένα πλούσιο ανθολόγιο αφηγημάτων ...στο διάστημα της καραντίνας

Ιφιγένεια Αδαμίδου | Γιώργος Αλεξάτος | Άννα Αμπατζόγλου | Κατερίνα Ανωγιαννάκη | Μαρία Αποστόλου | Γιόλα Αργυροπούλου | Αλέξανδρος Αρδαβάνης | Δημήτρης Βασιλείου | Καρίνα Βέρδη | Χάρης Γαντζούδης | Γιάννης Γερογιάννης | Χρυσοβαλάντης Γεωργανάς | Σπυριδούλα Γεωργοκίτσου | Κυριακή Γκιόκα | Κώστας Γουλιάμος | Νίκος Γουρλάς | Κατερίνα Γραμματικού | Χρύσα Δελαβέκουρα | Όλγα Δημοπούλου | Τίνα Δημοπούλου-Μιχαλοπούλου| Νίκη Δούλου | Βίκυ Δρακουλαράκου | Κωνσταντίνα Ζαγάρη | Παναγιώτα Ζέλου | Κατερίνα Θανοπούλου | Γαβριέλλα Ιερωνυμίδου-Ψιλοπούλου | Κατερίνα Καβαδάτου | Βασίλης Κ. Καλαμαράς | Αλεξία Καλογεροπούλου | Αγγελής Καναπίτσας | Γιώργος Καραχάλιος | Θάνος Κατσιαβριάς | Άντα Καφασάρη | Συράκος-Ιωάννης Κεσέν | Αλέξανδρος Κεφαλάς | Νίτσα Κιάσσου | Αθανασία Κιφοκέρη | Κατερίνα Κοζή | Δημήτρης Κολιδάκης | Χριστίνα Κόλλια | Μαρία Κόνιαρη | Καίτη Κουμανίδου | Χρήστος Κουλαξίζης | Κατερίνα Κρυστάλλη | Αλέξανδρος Λαγόπουλος | Γιάννης Λάσκαρης | Πάρις Λιάτσος | Μαίρη Λίπκοβιτς | Κωνσταντίνος Λίχνος | Δήμητρα Λιώτη | Δήμητρα Λυκοτραφίτη | Νικολέττα Λυμπεροπούλου | Λίνος Μαγαλιός | Γιάννης Ε. Μανιάτης | Αλέξανδρος Μαραγκάκης | Γιάννης Μαράκης | Ιωάννα Μαρίνου | Δήμητρα Μαρκοπούλου | Σοφία Μαρωνίδη | Βαγγέλης Μαστορόπουλος | Κατερίνα Μάτσα | Μαρία Μαυρικάκη | Λένα Μαυρουδή-Μούλιου | Μαρία Μαυρουδή | Νότης Μαυρουδής | Ευθαλία Μαχαιρίδου | Βασίλης Μέγας | Αναστασία Μενάγια | Σμαραγδή Μητροπούλου | Όλγα Μοσχοχωρίτου | Νίκος Μπακαβέλος | Αντώνης Μποσκοΐτης | Νένα Μπούρα | Πάνος Μπούσαλης | Ελένη Νέστορα | Χρύσα Νικολάκη | Γιώργος Ντελιδάκης | Σαμπρίνα Ντόντα | Μαρία Ντούμα | Αθανάσιος Δ. Οικονόμου | Κυριάκος Ολυμπίου | Ισίδωρος Παπαγεωργίου | Μάγδα Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη | Μάνια Παπαδημητρίου | Αλίκη Παπαδομιχελάκη | Αντώνης Παπαδόπουλος | Νατάσσα Παπαδοπούλου-Τζαβέλλα | Γεώργιος Πάττας | Κωνσταντίνος Παυλικιάνης | Σταύρος Ξ. Πέτρου | Αναστασία Πλάτωνος | Χριστίνα Πολυχρονάκη | Ειρήνη Φιορί Ρίντο | Αναστάσιος Ροδόπουλος | Νίκος Ρούσσος | Τζένη Σακοράφα | Κυριάκος Σάμιος | Μαρία Σέντζα | Γιώργος Σιδεράκης | Χρυσοβαλάντης Σιτσάνης | Αντώνης Δ. Σκιαθάς | Αλέξανδρος Σταθακιός | Γιάννης Συμεωνίδης | Βάνια Σύρμου | Βίλη Σωτηροπούλου | Θάλεια Τζανετάκη | Έφη Τούμπα | Ειρήνη Τούτση | Έλενα Τσακιρίδου | Σωτηρία Τσέλιου-Παππά | Αικατερίνη-Ειρήνη Τσιλιγκίρη | Λευτέρης Τσίλογλου | Λιάνα Τσιρίδου | Παναγιώτα Τσολάκη-Αγγελοπούλου | Στέλιος Φωκάς | Χρύσα Χαραλαμπίδου | Κωνσταντίνα Χαρβάτη | Έλσα Χίου | Ιωάννα Χρυσάκη | Ernesto N. Bauman

4 Απριλίου- 3 Μαΐου 2020

Οι ζωές όλων μας μπήκαν «αναγκαστικά» σε έναν αυτοεγκλεισμό, σε μία διαφορετικότητα, με τις σκέψεις της απομόνωσης, εστιασμένες στο φόβο, να έχουν δημιουργήσει ένα πλανώμενο φάντασμα στο σήμερα και στο αύριό μας.

Πρωτόγνωρα για μας συναισθήματα, πρωτόγνωρες για όλους μας καταστάσεις. Μια ομάδα ατόμων , με επίκεντρο τις εκδόσεις Άπαρσις, βρήκε σε εκείνη την περίοδο κοινό βηματισμό. Η οικογένειά μας, οι εκδόσεις Άπαρσις δεν αρκούνται, μόνο, στην έκδοση ενός βιβλίου αλλά προσπαθούν να εντάσσονται στα κοινωνικά και πολιτισμικά δρώμενα της κάθε περιόδου και να αναλαμβάνουν, αρκετές φορές, δράσεις.

Οι σκέψεις αυτές έγιναν καμβάς για το τι θα μπορούσε να γίνει κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Οι ιδέες ενώθηκαν και βρήκαν έκφραση στο πρώτο διήγημα εγκλεισμού του Βασίλη Καλαμαρά με τίτλο «Οι αλεπούδες με κομμένη ουρά» , συντέθηκαν δε από κοινού με τον Γιώργο Ευσταθίου, σε μια προσπάθεια αναζήτησης του αποτελεσματικότερου τρόπου έκφρασης, οργάνωσης και υλοποίησης, ξεκινώντας έτσι το ταξίδι μας στον κόσμο των διηγημάτων του εγκλεισμού. Τα διηγήματα και τα αφηγήματα αυτά έχουν την βασική ιδιαιτερότητα του πραγματικού χρόνου.

Στάλθηκαν, δημοσιεύτηκαν και αλληλεπίδρασαν μέσα στις μέρες της καραντίνας, από ανθρώπους ποικίλων ενδιαφερόντων.
Ο συλλογικός αυτός τόμος των εκδόσεων Άπαρσις γεννήθηκε, ενηλικιώθηκε και ωρίμασε την περίοδο του εγκλεισμού, καταγράφοντας μία πρωτόγνωρη για όλους μας κατάσταση.

Κατερίνα Θανοπούλου
Συντονισμός έργου - Επιμέλεια έκδοσης
(Από τον πρόλογο του βιβλίου)

 

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΔΙΑΚΑΜΟΣ ΕΛΠΙΔΑΣ

Δουκέλλης, Αντώνης
Στον στροβιλισμό των γεγονότων του πρώτου μισού του εικοστού αιώνα, ο Μιχάλης, ο Λεβή, ο Κρικόρ, τρεις φίλοι και συνοδοιπόροι στη βιοπάλη, αποχωρίζονται βίαια και ο καθένας τραβά το δρόμο που του έταξε η μοίρα και οι περιστάσεις. Η σκληρότητα των Νεότουρκων, πέφτει επάνω τους σαν κατάρα. Αρπάζουν το κοριτσάκι του Έλληνα, εξισλαμίζουν τον γιό του Εβραίου που τον εντάσσουν στην κοινότητα των Ντονμέδων. Εξολοθρεύουν την Αρμένικη γενιά του Κρικόρ. Οι φίλοι ζουν το δράμα τους, υπομένοντας παράλληλα τα δεινά των κοσμογονικών αλλαγών που συντελούνται στα Βαλκάνια και στη Μικρά Ασία: τις θρησκευτικές και εθνοτικές αντιπαλότητες των Ελλήνων, των Τούρκων, των Εβραίων, των Βουλγάρων της Θεσσαλονίκης. Το δράμα των πληθυσμών της Αιολίδας και της Ιωνίας, με τους διωγμούς, τις εκτοπίσεις, τους βασανισμούς, τις εκτελέσεις. Σ' αυτή τη μαρτυρική πορεία, διακαμός ελπίδας τους κρατά ζωντανούς. Η ζωή προσπαθεί να επαναφέρει την ισορροπία. Στο πλαίσιο των γεγονότων της 6ης Σεπτέμβρη του 1955 και το πογκρόμ κατά των Ελλήνων και των Αρμενίων της Πόλης, οι συνειδήσεις ξυπνούν, μέσα από τύψεις, δισταγμούς, αμφιβολίες, διλλήματα.

Στον στροβιλισμό των γεγονότων του πρώτου μισού του εικοστού αιώνα, ο Μιχάλης, ο Λεβή, ο Κρικόρ, τρεις φίλοι και συνοδοιπόροι στη βιοπάλη, αποχωρίζονται βίαια και ο καθένας τραβά το δρόμο που του έταξε η μοίρα και οι περιστάσεις.
Η σκληρότητα των Νεότουρκων, πέφτει επάνω τους σαν κατάρα. Αρπάζουν το κοριτσάκι του Έλληνα, εξισλαμίζουν τον γιό του Εβραίου που τον εντάσσουν στην κοινότητα των Ντονμέδων. Εξολοθρεύουν την Αρμένικη γενιά του Κρικόρ.
Οι φίλοι ζουν το δράμα τους, υπομένοντας παράλληλα τα δεινά των κοσμογονικών αλλαγών που συντελούνται στα Βαλκάνια και στη Μικρά Ασία: τις θρησκευτικές και εθνοτικές αντιπαλότητες των Ελλήνων, των Τούρκων, των Εβραίων, των Βουλγάρων της Θεσσαλονίκης. Το δράμα των πληθυσμών της Αιολίδας και της Ιωνίας, με τους διωγμούς, τις εκτοπίσεις, τους βασανισμούς, τις εκτελέσεις.
Σ' αυτή τη μαρτυρική πορεία, διακαμός ελπίδας τους κρατά ζωντανούς.
Η ζωή προσπαθεί να επαναφέρει την ισορροπία. Στο πλαίσιο των γεγονότων της 6ης Σεπτέμβρη του 1955 και το πογκρόμ κατά των Ελλήνων και των Αρμενίων της Πόλης, οι συνειδήσεις ξυπνούν, μέσα από τύψεις, δισταγμούς, αμφιβολίες, διλλήματα.

Πού μπορώ να το βρω;

 

Κριτική της Μάγδας Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη στο Bookia.gr

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΕΤΡΑΣΤΙΧΑ - CUARTERTOS LIBRES

Gomezbeck, Luis
Η ποίηση είναι κρησφύγετο, καταφύγιο, ορμητήριο, καταπέλτης. Είναι εκείνες οι λεπτομέρειες της ψυχής που έχουν την ανάγκη ν’ αποκαλυφθούν. Αυτά τα τετράστιχα είναι οι λεπτομέρειες μου που είχαν αυτή την ανάγκη. Λ.Γ. La poesía es guarida, refugio, base, catapulta. Son aquellos detalles del alma que tienen la necesidad de ser revelados. Estos cuartetos son mis detalles que tenían esta necesidad. L.G.

Η ποίηση είναι κρησφύγετο, καταφύγιο,
ορμητήριο, καταπέλτης.
Είναι εκείνες οι λεπτομέρειες της ψυχής που
έχουν την ανάγκη ν’ αποκαλυφθούν.
Αυτά τα τετράστιχα είναι οι λεπτομέρειες μου
που είχαν αυτή την ανάγκη.
Λ.Γ.

La poesía es guarida, refugio, base, catapulta.
Son aquellos detalles del alma que tienen la
necesidad de ser revelados.
Estos cuartetos son mis detalles que tenían
esta necesidad.
L.G. 

Πού μπορώ να το βρω;