RSS

Νέες Εκδόσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΟΜΠΡΕΝΤΟ

Μπελαντής, Δημήτρης
Ο Δημήτρης Μπελαντής με όπλα του τη σκοτεινή ίντριγκα, την αστυνομική πλοκή και την πολιτική φαντασία χτίζει μία αλληγορική νουβέλα, με πρωταγωνιστές τον Λένιν, τον Στάλιν, τον Τρότσκι και τους διαδόχους τους, υπαρκτούς ή ανύπαρκτους. Σε μία περίοδο έντονης συστημικής αλλά και οικονομικο-πολιτικής και κοινωνικής κρίσης τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, ο συγγραφέας δίνει μία ευκαιρία προβληματισμού και συζήτησης για τις ερωτήσεις που συχνά μένουν αναπάντητες. [...] Το ζήτημα ήταν, από ιδεολογική σκοπιά, κρίσιμο. Ο Κ-337 είχε υποστηρίξει, είκοσι λεπτά πριν, στην ανάρτησή του στο fb, ότι η εκλογική αποχή ήταν το μόνο θεμιτό και ταξικά αποδεκτό συμπέρασμα, τόσο από αναρχική όσο και από μαρξιστική άποψη. Μάλιστα, είχε γράψει σε επόμενο σχόλιό του ότι η τακτική του Μαρξιστικού-Αβησσυνιακού Κόμματος (Μ.-Α.Κ.), που επέλεγε να κατεβεί στις εκλογές ήταν καθαρά αντιδραστική και εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της αστικής τάξης και των συμμάχων της. Ιδίως δε εκείνης της πτέρυγας που υπηρετούσε τον Καναδο-Αλασκιανό Ιμπεριαλισμό (Κ.-Α-Ι.).[...]

Ο Δημήτρης Μπελαντής με όπλα του τη σκοτεινή ίντριγκα, την αστυνομική πλοκή και την πολιτική φαντασία χτίζει μία αλληγορική νουβέλα, με πρωταγωνιστές τον Λένιν, τον Στάλιν, τον Τρότσκι και τους διαδόχους τους, υπαρκτούς ή ανύπαρκτους. Σε μία περίοδο έντονης συστημικής αλλά και οικονομικο-πολιτικής και κοινωνικής κρίσης τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, ο συγγραφέας δίνει μία ευκαιρία προβληματισμού και συζήτησης για τις ερωτήσεις που συχνά μένουν αναπάντητες. [...] Το ζήτημα ήταν, από ιδεολογική σκοπιά, κρίσιμο. Ο Κ-337 είχε υποστηρίξει, είκοσι λεπτά πριν, στην ανάρτησή του στο fb, ότι η εκλογική αποχή ήταν το μόνο θεμιτό και ταξικά αποδεκτό συμπέρασμα, τόσο από αναρχική όσο και από μαρξιστική άποψη. Μάλιστα, είχε γράψει σε επόμενο σχόλιό του ότι η τακτική του Μαρξιστικού-Αβησσυνιακού Κόμματος (Μ.-Α.Κ.), που επέλεγε να κατεβεί στις εκλογές ήταν καθαρά αντιδραστική και εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της αστικής τάξης και των συμμάχων της. Ιδίως δε εκείνης της πτέρυγας που υπηρετούσε τον Καναδο-Αλασκιανό Ιμπεριαλισμό (Κ.-Α-Ι.).[...]

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΑΛΙΣΑΧΝΗ

Μπαρμπαντωνάκης, Κώστας
Ο Κώστας Μπαρμπαντωνάκης γεννήθηκε στη Μήλο, τα δύσκολα χρόνια της κατοχής, στις 2 Αυγούστου του 1941. 'Ηταν το πρώτο παιδί μιας φτωχής οικογένειας και είναι χαρακτηριστικό, - όπως λέει ο ίδιος- ότι φόρεσε για πρώτη φορά παπούτσια σε ηλικία 5 ετών. Από την ηλικία των 14 ετών άρχισε να "σκαλίζει" στο χαρτί, κάποιες λέξεις που τις ονόμαζε ποίημα. Ποτέ όμως δεν πέρασε από το μυαλό του ότι ήταν, ή θα γινόταν ποιητής. Αυτοσαρκαζόμενος μάλιστα, λέει μέχρι σήμερα, ευτυχώς και για μένα και για την ποίηση. Ελάχιστα λοιπόν απ' αυτά που διασώθηκαν, μαζί με κάποια μεταγενέστερα, αποφάσισε να τα "εκθέσει" και να "εκτεθεί", σ' αυτή την μικρή και καλαίσθητη συλλογή.

Ο Κώστας Μπαρμπαντωνάκης γεννήθηκε στη Μήλο, τα δύσκολα χρόνια της κατοχής, στις 2 Αυγούστου του 1941. 'Ηταν το πρώτο παιδί μιας φτωχής οικογένειας και είναι χαρακτηριστικό, - όπως λέει ο ίδιος- ότι φόρεσε για πρώτη φορά παπούτσια σε ηλικία 5 ετών. Από την ηλικία των 14 ετών άρχισε να "σκαλίζει" στο χαρτί, κάποιες λέξεις που τις ονόμαζε ποίημα. Ποτέ όμως δεν πέρασε από το μυαλό του ότι ήταν, ή θα γινόταν ποιητής. Αυτοσαρκαζόμενος μάλιστα, λέει μέχρι σήμερα, ευτυχώς και για μένα και για την ποίηση. Ελάχιστα λοιπόν απ' αυτά που διασώθηκαν, μαζί με κάποια μεταγενέστερα, αποφάσισε να τα "εκθέσει" και να "εκτεθεί", σ' αυτή την μικρή και καλαίσθητη συλλογή.

 

Πού μπορώ να το βρω;

 Κριτική του Βασίλη Καλαμαρά

ΤΑ 24 ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ - ΓΚΟΥΦΙ Α.: Ο ΣΚΥΛΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ, ΚΛΕΙΘΡΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΑΣ ΧΑΡΑΣ

Αργυροπούλου, Γιόλα
Ένας άνθρωπος μπορεί να σου ανοίξει πολλές πόρτες. Όπως και να σου κλείσει. Ένας σκύλος μπορεί να σου ανοίξει μόνο δύο. Αυτή της καρδιάς του. Και την άλλη. Της δικής σου. Αν καταδεχτείς έστω και για λίγο να ‘ντυθείς’ το βλέμμα του, θα συνειδητοποιήσεις πως και η πλέον ανεπαίσθητη ανάσα βιωμένης στιγμής αποτελεί μια αναγκαία στροφή στην κωδικοποιημένη κλειδαριά του σύμπαντος. Κι ακόμα, πως ο ομφάλιος λώρος της ανθρωπότητας είναι αφύσικο ν’ αποκοπεί από την ΑΓΑΠΗ, κλειδί των πάντων.

Ένας άνθρωπος μπορεί να σου ανοίξει πολλές πόρτες.
Όπως και να σου κλείσει. Ένας σκύλος μπορεί να σου
ανοίξει μόνο δύο. Αυτή της καρδιάς του. Και την άλλη.
Της δικής σου. Αν καταδεχτείς έστω και για λίγο να ‘ντυθείς’
το βλέμμα του, θα συνειδητοποιήσεις πως και η
πλέον ανεπαίσθητη ανάσα βιωμένης στιγμής αποτελεί
μια αναγκαία στροφή στην κωδικοποιημένη κλειδαριά
του σύμπαντος. Κι ακόμα, πως ο ομφάλιος λώρος της
ανθρωπότητας είναι αφύσικο ν’ αποκοπεί από την ΑΓΑΠΗ,
κλειδί των πάντων.

Η Goufi A. –μίξη λυκόσκυλου με κόλεϊ– γεννήθηκε κάπου στα σύνορα Παλαιού Ψυχικού με Γαλάτσι. Προφανώς γι’ αυτό, αγαπημένα της στέκια υπήρξαν τα Νταμάρια, τα παρκάκια εκεί γύρω και το άλσος που φιλοξενεί το γήπεδο τένις απέναντι από το Αρσάκειο. Ένα παγωμένο πρωί, μετά από μια νύχτα βασανιστικών για κείνη πυροτεχνημάτων, εμφανίστηκε φοβισμένη σε μια πιλοτή, αγνοώντας πως σύντομα θα... μετακόμιζε λίγους ορόφους επάνω για να γνωρίσει έναν ‘μαλλιαρό αρκούδο’ που δεν αποχωρίστηκε ποτέ. Εδώ, που θα έπαιζε τα αγαπημένα της παιχνίδια, ‘Γάτα, τώρα θα σου δείξω εγώ’ και ‘Να τα, τα βρήκα τα κλειδιά’, ενώ θα άκουγε το αγαπημένο της τραγούδι, το ‘Le Beruit’ της Fairuz. Αυτό που ασκούσε τέτοια δύναμη επάνω της, ώστε να σχηματίζονται μικρές λιμνούλες στα μελιά, λυπημένα της μάτια. Η Goufi A. έζησε τρεις συγκλονιστικούς έρωτες. Με τον μάγκα Ρόκι, πίτμπουλ που ‘καθάριζε’ πάντα για πάρτη της, τον κοσμοπολίτη Κάσπερ, γκόλντεν ριτρίβερ που τη μύησε στην όπερα και τις άριες, και τον υπέργηρο σήμερα και με μια ελαφρά αναπηρία στο πόδι, ευγενή δανδή Μάρκο, που η περήφανη κυνηγετική του ράτσα τον έκανε περιζήτητο στα ‘κορίτσια της γειτονιάς’. Αποφοίτησε με άριστα τη Μεγάλη του Δρόμου Σχολή, χωρίς ποτέ να αναγνωρίσει ‘ιδιοκτήτη’ ή ‘αφεντικό’, μα αγκαλιάζοντας ανελλιπώς την κηδεμόνα της. Τα ‘24 κλειδιά της ζωής’ είναι η πρώτη και... τελευταία της συγγραφική προσπάθεια, καθώς κατά τη διάρκεια της συγγραφής, ‘Ο σκύλος, εμψυχωτής, κλειθροποιός και φύλακας χαράς’ ‘υιοθετήθηκε’ από τα σύννεφα. Το παρόν βιβλίο και το site www.skilosstodromo.gr ήταν η τελευταία της επιθυμία.

Μέρος των εσόδων του βιβλίου θα δοθεί στην Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία. 

Πού μπορώ να το βρω;

Κριτική προσέγγιση- Ειρήνη-Βαρβάρα Λαγουβάρδου (Ψυχολόγος-Συγγραφέας)

ΟΙ ΕΛΛΑΔΕΜΠΟΡΟΙ - Άκρα Δεξιά και φασισμός στην Ελλάδα του 20ού αιώνα

Αλεξάτος, Γιώργος
Στην Ελλάδα, παρ’ όλες τις ιστορικές της περιπέτειες κατά τον 20ό αιώνα, με πολέμους, ένοπλες εμφύλιες αντιπαραθέσεις, στρατιωτικά κινήματα, δικτατορικά καθεστώτα και παρατεταμένες περιόδους περιορισμού των δημοκρατικών ελευθεριών και ελεγχόμενης κοινοβουλευτικής ζωής, αν και υπήρξαν φασίστες και φασιστικές κινήσεις, δεν εμφανίστηκε ποτέ μαζικό κίνημα φασιστικού προσανατολισμού ούτε εγκαθιδρύθηκε πραγματικά φασιστικό καθεστώς. Η διερεύνηση των αιτίων αυτής της ιστορικής πραγματικότητας μας είναι εξαιρετικά χρήσιμη για τη γνώση της ιστορικά διαμορφωμένης κοινωνίας μέσα στην οποία ζούμε και δρούμε, και για την αναζήτηση των όρων αποτελεσματικής διεξαγωγής του αντιφασιστικού αγώνα σήμερα

Στην Ελλάδα, παρ’ όλες τις ιστορικές της περιπέτειες κατά τον 20ό αιώνα, με πολέμους, ένοπλες εμφύλιες αντιπαραθέσεις, στρατιωτικά κινήματα, δικτατορικά καθεστώτα και παρατεταμένες περιόδους περιορισμού των δημοκρατικών ελευθεριών και ελεγχόμενης κοινοβουλευτικής ζωής, αν και υπήρξαν φασίστες και φασιστικές κινήσεις, δεν εμφανίστηκε ποτέ μαζικό κίνημα φασιστικού προσανατολισμού ούτε εγκαθιδρύθηκε πραγματικά φασιστικό καθεστώς. Η διερεύνηση των αιτίων αυτής της ιστορικής πραγματικότητας μας είναι εξαιρετικά χρήσιμη για τη γνώση της ιστορικά διαμορφωμένης κοινωνίας μέσα στην οποία ζούμε και δρούμε, και για την αναζήτηση των όρων αποτελεσματικής διεξαγωγής του αντιφασιστικού αγώνα σήμερα

 

Πού μπορώ να το βρω;

 Κριτική/παρουσίαση του Δημήτρη Μπελαντή

...ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Κοσκινάς, Λεωνίδας
O Λεωνίδας Κοσκινάς γεννήθηκε το 1988 στην Κέρκυρα, όπου έζησε τα παιδικά κι εφηβικά του χρόνια. Σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Από το 2011 και για έξι χρόνια έζησε και εργάστηκε στην Αθήνα. Εκεί γνώρισε έναν «καινούριο κόσμο», που τον γοήτευσε, τον σημάδεψε και τον διαμόρφωσε σημαντικά. Πλέον ζει στην Κέρκυρα μόνιμα. Το «χωρίς... ζώνη ασφαλείας» είναι η πρώτη του ποιητική συλλογή.

O Λεωνίδας Κοσκινάς γεννήθηκε το 1988 στην Κέρκυρα, όπου έζησε τα παιδικά κι εφηβικά του χρόνια. Σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Από το 2011 και για έξι χρόνια έζησε και εργάστηκε στην Αθήνα. Εκεί γνώρισε έναν «καινούριο κόσμο», που τον γοήτευσε, τον σημάδεψε και τον διαμόρφωσε σημαντικά. Πλέον ζει στην Κέρκυρα μόνιμα. Το «χωρίς... ζώνη ασφαλείας» είναι η πρώτη του ποιητική συλλογή.

 

Πού μπορώ να το βρω;

 

NOSEBLEED

Ιμερτή, Αιμιλία
Η Ίρις, μια νέα ομοφυλόφιλη γυναίκα, επιστρέφει στο νησί μετά από δεκαπέντε χρόνια διαμονής στο εξωτερικό και ξανασυναντά τον νευρωτικό γνωσιομανή Ντέιβι, γνωστό της από τα φοιτητικά χρόνια στις ΗΠΑ. Αυτός σταδιακά τη συστήνει στους φίλους του, μια παρέα αποξενωμένων και ιδιόρρυθμων μεσηλίκων που αδιάκοπα συζητούν για την τέχνη και την πολιτική, χλευάζουν την καθημερινότητα του τόπου τους και αλληλολοιδορούνται. Υιοθετώντας τον ιδιαίτερο τρόπο γραφής του Ντέιβι που λέει ότι γράφει ένα μυθιστόρημα εδώ και δέκα χρόνια, η Ίρις καταγράφει τις ευτράπελες συζητήσεις τους, στις οποίες συμμετέχει και η ίδια. Την ίδια περίοδο και με τον ίδιο τρόπο γραφής κάνει τη διδακτορική της διατριβή για ξένο πανεπιστήμιο, με θέμα τους πρόσφυγες και μετανάστες που συρρέουν μαζικά στο νησί.

Η Ίρις, μια νέα ομοφυλόφιλη γυναίκα, επιστρέφει στο νησί μετά από δεκαπέντε χρόνια διαμονής στο εξωτερικό και ξανασυναντά τον νευρωτικό γνωσιομανή Ντέιβι, γνωστό της από τα φοιτητικά χρόνια στις ΗΠΑ. Αυτός σταδιακά τη συστήνει στους φίλους του, μια παρέα αποξενωμένων και ιδιόρρυθμων μεσηλίκων που αδιάκοπα συζητούν για την τέχνη και την πολιτική, χλευάζουν την καθημερινότητα του τόπου τους και αλληλολοιδορούνται. Υιοθετώντας τον ιδιαίτερο τρόπο γραφής του Ντέιβι που λέει ότι γράφει ένα μυθιστόρημα εδώ και δέκα χρόνια, η Ίρις καταγράφει τις ευτράπελες συζητήσεις τους, στις οποίες συμμετέχει και η ίδια. Την ίδια περίοδο και με τον ίδιο τρόπο γραφής κάνει τη διδακτορική της διατριβή για ξένο πανεπιστήμιο, με θέμα τους πρόσφυγες και μετανάστες που συρρέουν μαζικά στο νησί.

 

Πού μπορώ να το βρω;

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ζάννης, Παναγιώτης
Η Βουλή της Κοινωνίας των Πολιτών και το Μανιφέστο των Κοινωνιστών. Δύο μηχανισμοί που μπορούν οδηγήσουν στον ειρηνικό κοινωνιακό μετασχηματισμό, πέρα από τα ιδεολογικο-πολιτικά πρίσματα που έχουμε συνηθίσει να σκεφτόμαστε. Καινοτομική είναι και η μέθοδος της συγγραφής, καθώς εννέα πρόσωπα από διαφορετικές επιστημονικές και ιδεολογικές αφετηρίες διατύπωσαν απόψεις και παρατηρήσεις. Βάσει αυτών σχεδιάστηκε η δομή και το περιεχόμενο του βιβλίου. Όταν οι τρόποι που έχουμε συνηθίσει να σκεφτόμαστε δεν προσφέρουν λύσεις, μήπως χρειάζεται να εξετάσουμε και κάποιους διαφορετικούς;

«Πρέπει να αλλάξουμε». Να μία φράση που μάλλον έχει ειπωθεί από τους περισσότερους Έλληνες. Το βιβλίο δείχνει έναν τρόπο και προτείνει μία διαφορετική κοινωνικο-πολιτική προσέγγιση για να αναμορφώσουμε τη ζωή μας διά σχεδιασμένων διεργασιών. Βασίζεται στη διάγνωση ότι οι χρόνιες παθογένειες της κοινωνίας μας οφείλονται κυρίως σε αντιλήψεις και νοοτροπίες που συνδιαμόρφωσαν την προβληματική πολιτική και τη στρεβλή οικονομική λειτουργία. Παρότι αυτή η προσέγγιση συχνά δεν συναντάται στη βιβλιογραφία, ωστόσο δεν είναι και η κύρια ιδιαιτερότητα του βιβλίου. Σχεδιάστηκαν και προτάθηκαν καινοτόμες λύσεις: Η Βουλή της Κοινωνίας των Πολιτών και το Μανιφέστο των Κοινωνιστών. Δύο μηχανισμοί που μπορούν οδηγήσουν στον ειρηνικό κοινωνιακό μετασχηματισμό, πέρα από τα ιδεολογικο-πολιτικά πρίσματα που έχουμε συνηθίσει να σκεφτόμαστε. Καινοτομική είναι και η μέθοδος της συγγραφής, καθώς εννέα πρόσωπα από διαφορετικές επιστημονικές και ιδεολογικές αφετηρίες διατύπωσαν απόψεις και παρατηρήσεις. Βάσει αυτών σχεδιάστηκε η δομή και το περιεχόμενο του βιβλίου. Όταν οι τρόποι που έχουμε συνηθίσει να σκεφτόμαστε δεν προσφέρουν λύσεις, μήπως χρειάζεται να εξετάσουμε και κάποιους διαφορετικούς;

Πού μπορώ να το βρω;

Η ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΣ ΤΙΓΡΙΣ

Τσιλιούκας, Στέλιος
Ο Στέλιος Τσιλιούκας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Έχει σπουδάσει Φυσική στο ΕΚΠΑ, MSc στους Ναυπηγούς Μηχανολόγους ΕΜΠ, Πολιτικές Επιστήμες και Ιστορία στο Πάντειο. Διδάσκει στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης. Το πρώτο του έργο είναι το graphic novel Το χέρι του Αγίου, το δεύτερο είναι το μουσικό - θεατρικό Η Χορτοφάγος Τίγρις, το οποίο ανέβηκε στο θέατρο Αλκμήνη (2018).

Ο Στέλιος Τσιλιούκας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979.
Έχει σπουδάσει Φυσική στο ΕΚΠΑ, MSc στους Ναυπηγούς
Μηχανολόγους ΕΜΠ, Πολιτικές Επιστήμες και Ιστορία
στο Πάντειο. Διδάσκει στο Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής
Σμύρνης. Το πρώτο του έργο είναι το graphic novel Το χέρι του
Αγίου, το δεύτερο είναι το μουσικό - θεατρικό Η Χορτοφάγος Τίγρις,
το οποίο ανέβηκε στο θέατρο Αλκμήνη (2018).

 

Πού μπορώ να το βρω;

 

 

ΚΥΚΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Σιδεράκης, Γιώργος
Ο Γιώργος Σιδεράκης είναι Cultural Provocateur. Κυρίως: Συγγραφέας θεατρικών έργων και διηγημάτων, Δοκιμιογράφος, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Stand-up Comedian, Voice Actor, Χορευτής και Τραγουδιστής. Διδάσκει την Τέχνη του, ενεργός θεατρικά και συγγραφικά, με έργα του να ανεβαίνουν σε σκηνές και χώρους, καθώς και να εκδίδονται (αντίθετα με τον ίδιο). Ιδρυτής της Κυκλικής Τέχνης (Circulart) και Κυκλικού Θεάτρου ειδικότερα, με εμπνευσμένους συνεργάτες του, από τη θεατρική-καλλιτεχνική ομάδα Κύκλος (Circle), προτείνει ένα νέο, ξεκάθαρο, «κυκλικό» τρόπο κατεύθυνσης του μυαλού και της δημιουργίας στην Τέχνη και τη ζωή. Με πρότυπα τους μεγάλους της Τέχνης και της Νόησης (Γκοντάρ, Αϊνστάιν, Άλλεν, Μπέργκμαν, Καράξ, Τζόουνζ κ.λπ.) και κορυφαίο εφόδιο την Φαντασία, ανακαλύπτει την Αχρονία και Ουσία της ζωής μακριά από τα πρότυπα του σύγχρονου μαζάνθρωπου, επινοώντας και δημιουργώντας τάσεις, αντί να τις ακολουθεί. Μερικά ενδεικτικά θεατρικά έργα του: Ο Κύκλος ή το Μηδέν, Σκηνές Ειρήνης, Crip, Clan-destino, Alice in the Box, Η Αρκούδα-Lolita Way, Serendipity Serendipity 2 κ.ά.

…Ο Γιώργος Σιδεράκης είναι Cultural Provocateur. Κυρίως: Συγγραφέας θεατρικών έργων και διηγημάτων, Δοκιμιογράφος, Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Stand-up Comedian, Voice Actor, Χορευτής και Τραγουδιστής. Διδάσκει την Τέχνη του, ενεργός θεατρικά και συγγραφικά, με έργα του να ανεβαίνουν σε σκηνές και χώρους, καθώς και να εκδίδονται (αντίθετα με τον ίδιο). Ιδρυτής της Κυκλικής Τέχνης (Circulart) και Κυκλικού Θεάτρου ειδικότερα, με εμπνευσμένους συνεργάτες του, από τη θεατρική-καλλιτεχνική ομάδα Κύκλος (Circle), προτείνει ένα νέο, ξεκάθαρο, «κυκλικό» τρόπο κατεύθυνσης του μυαλού και της δημιουργίας στην Τέχνη και τη ζωή. Με πρότυπα τους μεγάλους της Τέχνης και της Νόησης (Γκοντάρ, Αϊνστάιν, Άλλεν, Μπέργκμαν, Καράξ, Τζόουνζ κ.λπ.) και κορυφαίο εφόδιο την Φαντασία, ανακαλύπτει την Αχρονία και Ουσία της ζωής μακριά από τα πρότυπα του σύγχρονου μαζάνθρωπου, επινοώντας και δημιουργώντας τάσεις, αντί να τις ακολουθεί. Μερικά ενδεικτικά θεατρικά έργα του: Ο Κύκλος ή το Μηδέν, Σκηνές Ειρήνης, Crip, Clan-destino, Alice in the Box, Η Αρκούδα-Lolita Way, Serendipity Serendipity 2 κ.ά.

 

Πού μπορώ να το βρω;