Filter by:

Clear All
Min: 8,00€ Max: 15,00€
8 15

ΔΙΕΘΝΕΣ ΘΕΑΤΡΟ

Προβολή ως Πλέγμα Λίστα
Ταξινόμηση ανά
Εμφάνιση ανά σελίδα

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ

Arajuo, Luis
Ο Α. είναι ένας δικηγόρος διεφθαρμένος και σεξουαλικά διεστραμμένος που έχει συνηθίσει να αγοράζει ό,τι θέλει με το χρήμα: επαγγελματικούς θριάμβους, πολιτικούς, άδειες παραμονής για τους μετανάστες και απατηλά προνόμια. Δεν μπορεί να δεχτεί πως αδυνατεί να κάνει το ίδιο με τη Β, μια πόρνη, μετανάστρια χωρίς άδεια παραμονής, την οποία υποχρεώνει να συμμετάσχει σε διεστραμμένα σεξουαλικά παιχνίδια. Μια μεταφορά για την εκμετάλλευση και τις σχέσεις σε μια αγορά που ονομάζεται ελεύθερη, αλλά αποκλείει αυτούς που "δεν έχουν τα κότσια".

Ο Α. είναι ένας δικηγόρος διεφθαρμένος και σεξουαλικά διεστραμμένος που έχει συνηθίσει να αγοράζει ό,τι θέλει με το χρήμα: επαγγελματικούς θριάμβους, πολιτικούς, άδειες παραμονής για τους μετανάστες και απατηλά προνόμια. Δεν μπορεί να δεχτεί πως αδυνατεί να κάνει το ίδιο με τη Β, μια πόρνη, μετανάστρια χωρίς άδεια παραμονής, την οποία υποχρεώνει να συμμετάσχει σε διεστραμμένα σεξουαλικά παιχνίδια.

Μια μεταφορά για την εκμετάλλευση και τις σχέσεις σε μια αγορά που ονομάζεται ελεύθερη, αλλά αποκλείει αυτούς που "δεν έχουν τα κότσια".

Η ΤΡΥΦΕΡΗ ΣΟΥ ΜΟΛΟΤΩΦ

Ott, Gustavo
Ο 21ος αι. άρχισε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που τελείωσε ο 20ός: βουτηγμένος στην αγωνία, την αβεβαιότητα, τη βία. Η απόλυτη κυριαρχία των ΜΜΕ, το δράμα στη Μέση Ανατολή, οι θρησκευτικοί φανατισμοί, ο ρατσισμός και ο φόβος απέναντι στον άλλο, τον ξένο, είναι από τα κυριότερα θέματα που εμφανίζονται στο έργο του Γκουστάβο Οτ. Αυτό όμως που τον απασχολεί πάνω απ' όλα, είναι το τέλμα, στο οποίο είναι βυθισμένος ο σύγχρονος άνθρωπος, και η αδυναμία του να διαχειριστεί υπεύθυνα τη ζωή του. Επιδέξιος μάστορας της θεατρικής τέχνης, συνδυάζει με αξιοθαύμαστη ισορροπία τους σύγχρονους θεατρικούς δρόμους, την ατμόσφαιρα του παραλόγου, την εσωτερικότητα των μεγάλων τραγικών μας.

Ο 21ος αι. άρχισε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που τελείωσε ο 20ός: βουτηγμένος στην αγωνία, την αβεβαιότητα, τη βία.

Η απόλυτη κυριαρχία των ΜΜΕ, το δράμα στη Μέση Ανατολή, οι θρησκευτικοί φανατισμοί, ο ρατσισμός και ο φόβος απέναντι στον άλλο, τον ξένο, είναι από τα κυριότερα θέματα που εμφανίζονται στο έργο του Γκουστάβο Οτ. Αυτό όμως που τον απασχολεί πάνω απ' όλα, είναι το τέλμα, στο οποίο είναι βυθισμένος ο σύγχρονος άνθρωπος, και η αδυναμία του να διαχειριστεί υπεύθυνα τη ζωή του. Επιδέξιος μάστορας της θεατρικής τέχνης, συνδυάζει με αξιοθαύμαστη ισορροπία τους σύγχρονους θεατρικούς δρόμους, την ατμόσφαιρα του παραλόγου, την εσωτερικότητα των μεγάλων τραγικών μας.

ΘΕΑΤΡΙΚΑ τόμος α΄

Copi
Ένα θέατρο που ενοχλεί, ξεσηκώνει, αγανακτεί. Χαστουκίζει τον καθωσπρεπισμό και την αποστεωμένη ηθική. Εκφράζεται μ’ ένα τελείως προσωπικό ύφος που παραπέμπει στο σουρεαλισμό, το θέατρο του παραλόγου και την αισθητική των κόμικς. Μαύρο χιούμορ και απίθανες ίντριγκες που, κάτω από την επιφάνεια ενός βίαιου κυνισμού, κρύβουν μια ιδιόρρυθμη λυρική μελαγχολία. Ο τόμος α΄ περιλαμβάνει τα εξής τέσσερα έργα: Εύα Περόν, Η πυραμίδα, Οι τέσσερις δίδυμες, Λορέττα Στρονγκ.

Ένα θέατρο που ενοχλεί, ξεσηκώνει, αγανακτεί. Χαστουκίζει τον καθωσπρεπισμό και την αποστεωμένη ηθική. Εκφράζεται μ’ ένα τελείως προσωπικό ύφος που παραπέμπει στο σουρεαλισμό, το θέατρο του παραλόγου και την αισθητική των κόμικς. Μαύρο χιούμορ και απίθανες ίντριγκες που, κάτω από την επιφάνεια ενός βίαιου κυνισμού, κρύβουν μια ιδιόρρυθμη λυρική μελαγχολία.

Ο Copi γράφει ένα θέατρο εξωστρεφές που στηρίζεται στη δράση και στο διάλογο, ένα θέατρο ακραίο και περιθωριακό που δύσκολα ταξινομείται καθώς αγγίζει συχνά τα όρια του μη-θεάτρου.

Ο τόμος α΄ περιλαμβάνει τα εξής τέσσερα έργα:

Εύα Περόν, Η πυραμίδα, Οι τέσσερις δίδυμες, Λορέττα Στρονγκ

ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Buchaka, Marta
Η Άννα, ένα κορίτσι δώδεκα χρόνων, η Λύντια, μια νεαρή γυναίκα 30 χρόνων και ο Ζουζέπ, ένας άντρας 50 χρόνων, είναι βαριά τραυματισμένοι ύστερα από ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα που είχαν καθώς ταξίδευαν με το ίδιο αυτοκίνητο. Οι συγγενείς τους δεν ξέρουν ποια είναι τα άλλα πρόσωπα που ταξίδευαν μαζί τους. Ποιοι είναι οι Άννα, ο Ζουζέπ και η Λύντια; Ποια σχέση έχουν αυτά τα τρία πρόσωπα μεταξύ τους; Πώς και γιατί βρέθηκαν στο ίδιο αυτοκίνητο και προς τα πού ταξίδευαν; Γιατί κανένας από τους τρεις δεν είχε μιλήσει στους δικούς του ανθρώπους για την ύπαρξη των άλλων δύο;

Η Άννα, ένα κορίτσι δώδεκα χρόνων, η Λύντια, μια νεαρή γυναίκα 30 χρόνων και ο Ζουζέπ, ένας άντρας 50 χρόνων, είναι βαριά τραυματισμένοι ύστερα από ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα που είχαν καθώς ταξίδευαν με το ίδιο αυτοκίνητο. Οι συγγενείς τους δεν ξέρουν ποια είναι τα άλλα πρόσωπα που ταξίδευαν μαζί τους.

Ποιοι είναι οι Άννα, ο Ζουζέπ και η Λύντια; Ποια σχέση έχουν αυτά τα τρία πρόσωπα μεταξύ τους; Πώς και γιατί βρέθηκαν στο ίδιο αυτοκίνητο και προς τα πού ταξίδευαν; Γιατί κανένας από τους τρεις δεν είχε μιλήσει στους δικούς του ανθρώπους για την ύπαρξη των άλλων δύο;

HIMMELWEG: Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ

Mayorga, Juan
Το Χίμελβεγκ δεν είναι απλώς μια ιστορική αναπαράσταση. Είναι ένα απόλυτα σύγχρονο έργο που, με όχημα το Ολοκαύτωμα, μιλάει για κάθε μορφή φασισμού του σήμερα και του χτες, κάθε μορφή κατάχρησης εξουσίας και κάθε καμουφλαρισμένη γενοκτονία, κάθε χειραγώγηση και φαλκίδευση της πραγματικότητας. Ο Μαγιόργκα μιλάει για το χτες και το σήμερα στις αναισθητοποιημένες από την εικόνα κοινωνίες μας. Μιλάει για μας, "τα μάτια του κόσμου", που δεν μπορούν πια να δουν πίσω από τα εκτυφλωτικά φώτα των τηλεοπτικών σόου.

Το Χίμελβεγκ δεν είναι απλώς μια ιστορική αναπαράσταση. Είναι ένα απόλυτα σύγχρονο έργο που, με όχημα το Ολοκαύτωμα, μιλάει για κάθε μορφή φασισμού του σήμερα και του χτες, κάθε μορφή κατάχρησης εξουσίας και κάθε καμουφλαρισμένη γενοκτονία, κάθε χειραγώγηση και φαλκίδευση της πραγματικότητας.

Ο Μαγιόργκα μιλάει για το χτες και το σήμερα στις αναισθητοποιημένες από την εικόνα κοινωνίες μας. Μιλάει για μας, "τα μάτια του κόσμου", που δεν μπορούν πια να δουν πίσω από τα εκτυφλωτικά φώτα των τηλεοπτικών σόου.

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, ΕΝΑΣ ΧΑΡΤΗΣ

Cunille, Lluisa
Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων, όπου ο άντρας είναι βαριά άρρωστος, αποφασίζει να διώξει τους ενοικιαστές που μένουν στα τρία δωμάτια του σπιτιού του για να περάσει με ηρεμία τις τελευταίες μέρες της κοινής του ζωής. Μέσα από την ιστορία του καθενός που αποκαλύπτεται σιγά-σιγά στη διάρκεια του έργου, ξετυλίγεται το κουβάρι της μοναξιάς, της αγάπης και του πόνου που ύφανε τη ζωή όλων τους. Οι αποκαλύψεις διαδέχονται η μία την άλλη και ο θεατής φτάνει με κομμένη την ανάσα στο συγκλονιστικό φινάλε -αποκάλυψη, την τελική (και μοναδική) σκηνή ανάμεσα στο ηλικιωμένο ζευγάρι, όπου λύνονται όλα τα μυστήρια και η απίστευτη αλήθεια έρχεται στο φως.

Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων, όπου ο άντρας είναι βαριά άρρωστος, αποφασίζει να διώξει τους ενοικιαστές που μένουν στα τρία δωμάτια του σπιτιού του για να περάσει με ηρεμία τις τελευταίες μέρες της κοινής του ζωής.

Μέσα από την ιστορία του καθενός που αποκαλύπτεται σιγά-σιγά στη διάρκεια του έργου, ξετυλίγεται το κουβάρι της μοναξιάς, της αγάπης και του πόνου που ύφανε τη ζωή όλων τους. Οι αποκαλύψεις διαδέχονται η μία την άλλη και ο θεατής φτάνει με κομμένη την ανάσα στο συγκλονιστικό φινάλε -αποκάλυψη, την τελική (και μοναδική) σκηνή ανάμεσα στο ηλικιωμένο ζευγάρι, όπου λύνονται όλα τα μυστήρια και η απίστευτη αλήθεια έρχεται στο φως.

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ, ΟΠΩΣ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ

Batlle, Carles
Ιστορίες που διασταυρώνονται, από τη ζωή κάποιων ανθρώπων που ζουν στη Βαρκελώνη. Τα πρόσωπα, ενώ αρχικά φαίνονται ανεξάρτητα μεταξύ τους, διατηρούν κάποιους περίεργους δεσμούς. Μια παράξενη εξαφάνιση τους συγκλονίζει και επηρεάζει καθοριστικά τη ζωή τους. Και όλους τους γοητεύει αυτή η τόσο παλιά και ξεχασμένη τέχνη: η ερμηνεία της πραγματικότητας μέσα από τα παραμύθια. Ιστορίες για μια πόλη που δεν είναι αυτή που ήταν πριν, ιστορίες για τη νοσταλγία των παλιών κατοίκων της και τη ζωή των νέων μετοίκων ή των τουριστών που απλά θέλουν να βγάλουν μια φωτογραφία έξω από τη Σαγράδα Φαμίλια ή να βολτάρουν στη Ράμπλα.

Ιστορίες που διασταυρώνονται, από τη ζωή κάποιων ανθρώπων που ζουν στη Βαρκελώνη. Τα πρόσωπα, ενώ αρχικά φαίνονται ανεξάρτητα μεταξύ τους, διατηρούν κάποιους περίεργους δεσμούς. Μια παράξενη εξαφάνιση τους συγκλονίζει και επηρεάζει καθοριστικά τη ζωή τους. Και όλους τους γοητεύει αυτή η τόσο παλιά και ξεχασμένη τέχνη: η ερμηνεία της πραγματικότητας μέσα από τα παραμύθια.

Ιστορίες για μια πόλη που δεν είναι αυτή που ήταν πριν, ιστορίες για τη νοσταλγία των παλιών κατοίκων της και τη ζωή των νέων μετοίκων ή των τουριστών που απλά θέλουν να βγάλουν μια φωτογραφία έξω από τη Σαγράδα Φαμίλια ή να βολτάρουν στη Ράμπλα.

ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ

Miro, Pau
Η Λάλι είναι μια πόρνη που ζει κοντά στο λιμάνι με τον Κάρλος, άνεργο εραστή και προαγωγό της. Έχει έναν τακτικό πελάτη, τον Νταβίντ, ιδιοκτήτη βιβλιοπωλείου, που είναι παντρεμένος αλλά η γυναίκα του είναι ετοιμοθάνατη. Η Λάλι αρχίζει σιγά-σιγά να αναπτύσσει μια ιδιόρρυθμη σχέση με τον Νταβίντ που της δίνει βιβλία να διαβάσει και της ανοίγει έναν καινούριο κόσμο, με αποτέλεσμα να θέλει να εγκαταλείψει το πεζοδρόμιο. Η αλλαγή αυτή δεν αρέσει καθόλου στον Κάρλος και η προοπτική να χάσει τη Λάλι τον τρομάζει για πολλούς λόγους. Όταν η γυναίκα του Νταβίντ πεθαίνει, εκείνος προτείνει στη Λάλι να εργαστεί στο βιβλιοπωλείο του. Είναι η ώρα να πάρουν όλοι τις αποφάσεις τους.

Η Λάλι είναι μια πόρνη που ζει κοντά στο λιμάνι με τον Κάρλος, άνεργο εραστή και προαγωγό της. Έχει έναν τακτικό πελάτη, τον Νταβίντ, ιδιοκτήτη βιβλιοπωλείου, που είναι παντρεμένος αλλά η γυναίκα του είναι ετοιμοθάνατη.

Η Λάλι αρχίζει σιγά-σιγά να αναπτύσσει μια ιδιόρρυθμη σχέση με τον Νταβίντ που της δίνει βιβλία να διαβάσει και της ανοίγει έναν καινούριο κόσμο, με αποτέλεσμα να θέλει να εγκαταλείψει το πεζοδρόμιο. Η αλλαγή αυτή δεν αρέσει καθόλου στον Κάρλος και η προοπτική να χάσει τη Λάλι τον τρομάζει για πολλούς λόγους. Όταν η γυναίκα του Νταβίντ πεθαίνει, εκείνος προτείνει στη Λάλι να εργαστεί στο βιβλιοπωλείο του. Είναι η ώρα να πάρουν όλοι τις αποφάσεις τους.