Filter by:

Clear All
Min: 6,00€ Max: 20,00€
6 20

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ

Προβολή ως Πλέγμα Λίστα
Ταξινόμηση ανά
Εμφάνιση ανά σελίδα

ΙΕΡΟ ΠΑΘΟΣ

Κεφαλάς, Αλέξανδρος

Ιταλία, μέσα του 19ου αιώνα. Σε ένα μικρό χωριό του βορρά, φθάνει ο νεαρός ιερέας Ντον Οράστιο για να αναλάβει υπεφημέριος, γεμάτος ενέργεια για τα νέα του καθήκοντα.

Το χωριό για αιώνες βρίσκεται υπό την προστασία της αρχοντικής οικογένειας των Ντι Μαρέτζι. Μοναδική απόγονος η χήρα Κοντέσσα Μαρία Λουτσία, μια 30χρονη γυναίκα που ζει σύμφωνα με τις αυστηρές συμβάσεις της μικρής κοινωνίας και κάτω πάντα από το βλέμμα των κατοίκων. Αναπόφευκτα αρχίζει να δημιουργείται ερωτική έλξη ανάμεσα στο νεαρό ιερέα και την κοντέσσα. Άραγε θα καταφέρει ο έρωτας να υπερνικήσει τα εμπόδια μιας σκληρής κοινότητας που δύσκολα συγχωρεί;

Πού μπορώ να το βρω;

Συνέντευξη με τον Αλέξανδρο Κεφαλά

15 ΣΦΑΙΡΕΣ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ

Συλλογικό

Στο παρόν βιβλίο, βρίσκονται τα αποδεικτικά στοιχεία ενός σοβαρού, ειδεχθούς εγκλήματος. Είναι πολλοί και κυκλοφορούν ελεύθεροι εκεί έξω, άνθρωποι καθημερινοί, δεν τους υποψιάζεται κανείς, μερικοί από δαύτους είναι μπουζουριασμένοι σε αυτήν εδώ την συλλογή. Οι υποψίες μας ήταν βάσιμες εξαρχής, η αγάπη για την συγγραφή αστυνομικής λογοτεχνίας διψάει για κατ' εξακολούθηση εγκλήματα. Και το χειρότερο της υποθέσεως; Συνοδεύεται με πολύ ταλέντο. Ό,τι πιο ευχάριστο!

Έκδοση με τα 15 διηγήματα που διακρίθηκαν στον α΄ διαγωνισμό αστυνομικού διηγήματος των Εκδόσεων Άπαρσις και της ΕΛΣΑΛ.

ΠΟΛΥΣ ΚΑΠΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ

Δανέζη, Κατερίνα
«Από δω και πέρα θα υπάρχω σε έναν κήπο. Μέσα στον κήπο, πάνω στα τραπεζάκια, θα μοσχοβολάνε μαρμελάδες και θα γουργουρίζουν καφέδες. Η ζωή θα μου προσφέρει αποκλειστικά γρανίτες πορτοκάλι, αλλά εγώ θα γεύομαι φράουλα. Εννοείται πως θα έχει και πεταλούδες. Θα κάθονται πάνω στις μαρμελάδες, αλλά δε θα κολλάνε. Η εγχείρηση θα τα πετύχει όλα αυτά, όχι εγώ».

«Από δω και πέρα θα υπάρχω σε έναν κήπο. Μέσα στον κήπο, πάνω στα τραπεζάκια, θα μοσχοβολάνε μαρμελάδες και θα γουργουρίζουν καφέδες. Η ζωή θα μου προσφέρει αποκλειστικά γρανίτες πορτοκάλι, αλλά εγώ θα γεύομαι φράουλα. Εννοείται πως θα έχει και πεταλούδες. Θα κάθονται πάνω στις μαρμελάδες, αλλά δε θα κολλάνε. Η εγχείρηση θα τα πετύχει όλα αυτά, όχι εγώ».

Είναι άραγε όλα τα παραπάνω μέρος μιας συνωμοσίας και δη παγκόσμιας; Άντρες, γυναίκες, με κραγιόν, χωρίς κραγιόν. Υπακούουν στις οδηγίες που δίνει ένα κεντρικό κοντρόλ ή είναι όλα αποτέλεσμα λοβοτομής; Ένας καπνός μυστηρίου τους τυλίγει όλους. Τις τυλίγει όλες. Τα τυλίγει όλα. Μήπως είναι από τα πολλά τσιγάρα; Θα δείξει!

ΣΤΑΓΟΝΕΣ

Τασσοπούλου, Κωνσταντίνα
Σάλια σαλιγκαριών. Ιδρώτες ανθρώπων. Καταιγίδες σε μάγουλα και σπέρμα σε χαρτί κουζίνας. Κλάματα πεπονιών. Μία βρύση που πότιζε στωικά έναν γεμάτο νεροχύτη. Το χάδι του χιονιού στο άψυχο άγαλμα. Τα μαλλιά της που έσταζαν κάθε που έβγαινε από το μπάνιο και καθόταν να γράψει. Το ζουμί από το δαγκωμένο μήλο του υπολογιστή. Το τραγούδι που άκουγε μανιωδώς, έως και είκοσι φορές το ίδιο βράδυ, πάντα με τη φωνή της Τζένης Βάνου παρόλο που κι άλλες το έχουν τραγουδήσει: Σταγόνα - Σταγόνα, δηλαδή σταγόνες.

Σάλια σαλιγκαριών. Ιδρώτες ανθρώπων. Καταιγίδες σε μάγουλα και σπέρμα σε χαρτί κουζίνας. Κλάματα πεπονιών. Μία βρύση που πότιζε στωικά έναν γεμάτο νεροχύτη. Το χάδι του χιονιού στο άψυχο άγαλμα. Τα μαλλιά της που έσταζαν κάθε που έβγαινε από το μπάνιο και καθόταν να γράψει. Το ζουμί από το δαγκωμένο μήλο του υπολογιστή. Το τραγούδι που άκουγε μανιωδώς, έως και είκοσι φορές το ίδιο βράδυ, πάντα με τη φωνή της Τζένης Βάνου παρόλο που κι άλλες το έχουν τραγουδήσει: Σταγόνα - Σταγόνα, δηλαδή σταγόνες.

Συλλογή 14 διηγημάτων της Κων/νας Τασσοπούλου, δημοσιευμένων στον ημερήσιο και ειδικό τύπο

ΜΕΛΑΙΝΑ ΧΟΛΗ

Προκοπάκη, Χρυσοξένη

Θα λύσουμε σταυρόλεξα. Σ' αρέσουν τα σταυρόλεξα; Γιατί πρέπει να σταυρώνεται πάντα κάποιος, με ρωτάς. Κι ας είναι έστω μια λέξη. Γιατί να σταυρώνουμε τις λέξεις, συνεχίζεις. Σ' αρέσει να παίζεις με τις λέξεις. Οι λέξεις είναι το όπλο σου. Έχτισες τη ζωή σου μ' αυτές και μ' αυτές την γκρεμίζεις.


ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΟΙ ΚΡΟΤΑΦΟΙ

Σώρας, Θάνος
Οι ζωές τους, ένας μόνιμος τόπος εγκλήματος. Η Μελίνα νέα ανελισσόμενη ηθοποιός, ο Ιάκωβος φοιτητής Νομικής, ο Βαγγέλης πρωταθλητής χάντμπολ, η Νικολέτα ένα πρόσωπο από το μέλλον που θα κηρύξει τη λύση του δράματος. Οι τρεις πρώτοι, αυτοδίδακτοι με εφόδιο ένα λανθασμένο έρωτα, θα μάθουν πώς να προκαλούν πόνο, πώς να αλλάζουν μάσκες, πώς να κρύβονται στο σκοτάδι... μέχρι το επόμενο χτύπημα.

Οι ζωές τους, ένας μόνιμος τόπος εγκλήματος. Η Μελίνα νέα ανελισσόμενη ηθοποιός, ο Ιάκωβος φοιτητής Νομικής, ο Βαγγέλης πρωταθλητής χάντμπολ, η Νικολέτα ένα πρόσωπο από το μέλλον που θα κηρύξει τη λύση του δράματος. Οι τρεις πρώτοι, αυτοδίδακτοι με εφόδιο ένα λανθασμένο έρωτα, θα μάθουν πώς να προκαλούν πόνο, πώς να αλλάζουν μάσκες, πώς να κρύβονται στο σκοτάδι... μέχρι το επόμενο χτύπημα.

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΕΡΩΤΑ

Ιωάννου, Χαρά
«Καθισμένη στον καναπέ του σαλονιού, η Νεφέλη διάβαζε το γράμμα που είχε μόλις γράψει. Σκέφτηκε μήπως έπρεπε να το τσαλακώσει και να το πετάξει. Το βλέμμα της ήταν σκοτεινό. Κοίταξε γύρω της. Όλο το σπίτι ήταν γεμάτο φωτογραφίες του Μάρκου, στο σαλόνι, στην κρεβατοκάμαρα, στο γραφείο, παντού. Εκείνη τις είχε τοποθετήσει, για να τον βλέπει συνέχεια και να της λείπει λιγότερο». Μια λάθος απόφαση ξετυλίγει το νήμα μιας ερωτικής ιστορίας, χαραγμένη στις ψυχές και τα σώματα των ηρώων. Η Νεφέλη, ο Μάρκος και Στράτος μάς παρασέρνουν μαζί τους σε όλα αυτά που φοβούνται κι όλα αυτά που πραγματικά επιθυμούν.

«Καθισμένη στον καναπέ του σαλονιού, η Νεφέλη διάβαζε το γράμμα που είχε μόλις γράψει. Σκέφτηκε μήπως έπρεπε να το τσαλακώσει και να το πετάξει. Το βλέμμα της ήταν σκοτεινό. Κοίταξε γύρω της. Όλο το σπίτι ήταν γεμάτο φωτογραφίες του Μάρκου, στο σαλόνι, στην κρεβατοκάμαρα, στο γραφείο, παντού. Εκείνη τις είχε τοποθετήσει, για να τον βλέπει συνέχεια και να της λείπει λιγότερο».

Μια λάθος απόφαση ξετυλίγει το νήμα μιας ερωτικής ιστορίας, χαραγμένη στις ψυχές και τα σώματα των ηρώων. Η Νεφέλη, ο Μάρκος και Στράτος μάς παρασέρνουν μαζί τους σε όλα αυτά που φοβούνται κι όλα αυτά που πραγματικά επιθυμούν.

ΤΟΥΜΠΑ... ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ

Τορτορέλης, Χάρης
Οι ιστορίες δεν είναι αυτοβιογραφικές. Ωστόσο, πρόκειται για πραγματικές καταστάσεις, αληθινά συναισθήματα και ανθρώπους του παρόντος και του παρελθόντος, ανακατεμένα στον κουβά του μυαλού μου με αρκετή δόση μιας μορφής επιλεγμένης και επιβεβλημένης δυσλεξίας. Οι πρωταγωνιστές είναι πολλοί και διαφορετικοί, όμως όλοι τους έχουν πράσινα μάτια, ένα κουτάκι γεμάτο αναμνηστικά της παιδικής τους ηλικίας, ένα μικρό, υπερκινητικό σκυλάκι κανίς-γκριφόν, βλέπουν εφιάλτες αλλά και συνειδητά, κατευθυνόμενα όνειρα και έχουν διαβάσει το "Εκατό χρόνια μοναξιά" του Μάρκες.

Οι ιστορίες δεν είναι αυτοβιογραφικές. Ωστόσο, πρόκειται για πραγματικές καταστάσεις, αληθινά συναισθήματα και ανθρώπους του παρόντος και του παρελθόντος, ανακατεμένα στον κουβά του μυαλού μου με αρκετή δόση μιας μορφής επιλεγμένης και επιβεβλημένης δυσλεξίας.

Οι πρωταγωνιστές είναι πολλοί και διαφορετικοί, όμως όλοι τους έχουν πράσινα μάτια, ένα κουτάκι γεμάτο αναμνηστικά της παιδικής τους ηλικίας, ένα μικρό, υπερκινητικό σκυλάκι κανίς-γκριφόν, βλέπουν εφιάλτες αλλά και συνειδητά, κατευθυνόμενα όνειρα και έχουν διαβάσει το Εκατό χρόνια μοναξιά του Μάρκες.