Την Παρασκευή 17/9/2021 στο ένθετο «Ένα βιβλίο ...για Σένα» στο δημοτικό ραδιόφωνο του Πειραιά Κανάλι Ένα 90,4 FM και μέσω διαδικτύου, μέσα απ’την εκπομπή “Πειραιάς 24” με τους ΧΑΡΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ και Μαργαρίτης Κωνσταντίνος, η Λία Γιουσμά μίλησε για το βιβλίο της με τίτλο «ΑΓΑΠΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ 17.521 SMS», Εκδόσεις "Άπαρσις"
Κρατώ την φράση του Γιαννακόπουλου. «Όλα χρειάζονται πάθος και μεράκι». Και ο Γιαννακόπουλος το πάθος του το έντυσε και με γνώση, καθώς σπούδασε και μουσική. Ας το κρατήσουμε αυτό ως απάντηση σε όσους θέλουν και επιμένουν στην στενή εξειδίκευση. Η βυζαντινή μουσική και τα ακούσματα στις εκκλησίες των παιδικών του χρόνων, το μάθημα της Ωδικής στο οχτατάξιο Γυμνάσιο του Ναυπλίου και η χορωδία του Βασίλη Χαραμή, τον σημάδεψαν.
Τίποτε δεν πάει χαμένο... Αρκεί να το αγαπήσεις. Και ο Λάκης του Κώστα του Ψάλτη και της Κατίνας της ασπρορουχούς, δεν πέταξε τίποτε. Δεν αποποιήθηκε τίποτε. Τα αγάπησε, τα μεταβόλισε, τα προχώρησε και έγινε ο ηχοπλάστης Στέλιος Γιαννακόπουλος, ο συγγραφέας που κατέγραψε την ιστορία της ηχοληψίας και της δισκογραφίας στην Ελλάδα.
Χιλιόχρονος κ. Στέλιο.
Σε ευχαριστούμε!
Πρόκειται για τη μεταφορά της διάσημης όπερας σε ένα παραμύθι για μικρούς και μεγάλους, για πρώτη φορά στα ελληνικά από τις εκδόσεις «Απαρσις».
Η έκδοση είναι εικονογραφημένη από τη Θέντα Μιμηλάκη και συνοδεύεται από διπλό ηχογράφημα (CD). Στα CD ο αφηγματικός και μουσικο-θεατρικός τρόπος γραφής «ζωντανεύει» μέσα από τη φωνητική και υποκριτική απόδοση ηθοποιών, λυρικών τραγουδιστών καθώς και μουσικών συνόλων.
Επιπλέον, το δεύτερο CD περιλαμβάνει τα τραγούδια της όπερας μόνο με τη μουσική τους, ώστε ο αναγνώστης να μπορεί να τα τραγουδήσει ο ίδιος σαν σε «καραόκε».
Ουσιαστικά το εκδοτικό πόνημα αποτελεί μια ισχυρή καλλιτεχνική σύμπραξη ηθοποιών, λυρικών τραγουδιστών, μουσικών, εικαστικών και παιδιών σε ένα βιβλίο με εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Νικήτας Τσακίρογλου, Νίκος Κουρής, Θανάσης Αλευράς, Μιχάλης Οικονόμου, Θανάσης Τσαλταμπάσης, ο τενόρος Γιάννης Φίλιας, η ίδια η δημιουργός με την ιδιότητά της ως σοπράνο, αλλά και οι τελειόφοιτοι του τμήματος υποκριτικής του Εθνικού θεάτρου, η χορωδία του Δήμου Αθηναίων και οι παιδικές-νεανικές χορωδίες Λεοντείου Σχολής Νέας Σμύρνης και του Δήμου Παλαιού Φαλήρου.
Το δυνατό σημείο του βιβλίου είναι, το δίχως άλλο, η πολύ καλοδουλεμένη πένα της Μάγδας Παπαδημητρίου-Σαμοθράκη, η οποία προσφέρει στον αναγνώστη μία ρέουσα αφήγηση, συχνά διανθισμένη με φιλοσοφική διάθεση και ρήσης γενικής κρίσης. Αρχικά η αφήγηση του Ζαχαρία γίνεται σε πρώτο ενικό πρόσωπο, στη συνέχεια όμως συνεχίζεται από την ίδια τη συγγραφέα σε τρίτο πρόσωπο.
Εν κατακλείδι, πρόκειται για ένα αξιόλογο πόνημα που μας κρατάει σε εγρήγορση με τη γρήγορη εξέλιξη της υπόθεσης και την ενδιαφέρουσα πλοκή του, αλλά και το οποίο μας δίνει, συγχρόνως, το διάβημα τόσο για να αναρωτηθούμε πολλά πράγματα σχετικά με την ανθρώπινη φύση, αλλά και να μάθουμε εξίσου πολλά για την Ιστορία του 20ου αιώνα.